April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۶۸۲۹
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
0
هم زمان با برگزاری بزرگ ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر، شرکت بیمه نوین با هدف شناسایی و همکاری با دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ حاضر شده است.
پول‌نیوز - بیمه نوین در بیست‌ و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک؛ الکامپ حضور دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، هم زمان با برگزاری بزرگ ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر، شرکت بیمه نوین با هدف شناسایی و همکاری با دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ حاضر شده است.

معرفی خدمات و محصولات بیمه ای مرتبط با حوزه الکترونیک و کامپیوتر از سوی کارشناسان بیمه نوین و آشنایی تولید کنندگان و بازرگانان فعال حاضر در نمایشگاه با فضاهای همکاری تجاری فیمابین از دیگر رویکردهای این شرکت برای حضور در این نمایشگاه است.

بیست و  سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی از تاریخ ۳۰ تیرماه الی ۲ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه مندان و بازدیدکنندگان در روزهای برگزاری نمایشگاه می توانند به غرفه این شرکت در سالن ۵، غرفه ۱۵۸۸ مراجعه کنند.
برچسب ها: بیمه نوین ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: