May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۸۷۹۵
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
0
هر پنج کاندیدای شهرداری تهران، برنامه خود را به شورا ارائه کرده اند. مختصربودن برنامه مرعشی، صحافیِ قطعِ بیاضی برنامه نجفی، برنامه دوجلدی مهرعلیزاده و اسلوگان (شعار تبلیغاتی) برنامه افشانی، از نکات جالب توجه این برنامه ها برای اداره ساختمان بهشت است.

پنج برنامه برای ساختمان بهشتپول‌نیوز - شورای شهر تهران 12 شهریور، کار خود را آغاز می کند اما این شورا قصد دارد تا روز پنجشنبه 19 مرداد، تکلیف گزینه اصلی شهرداری تهران را مشخص کند. محمدعلی نجفی، محسن مهرعلیزاده، الهه کولایی، محمدعلی افشانی و حسین مرعشی برنامه های خود را به شورا ارائه کرده اند و 21 عضو شورا باید طی فردا و پس فردا مطالعه کنند و بعد از استماع ارائه حضوری کاندیداها، رأی نهایی خود را اعلام کنند.

تکلیف شهرداری تهران پنجشنبه مشخص می شود

محمد علیخانی، یک عضو منتخب شورای شهر پنجم تهران اعلام کرده که پنجشنبه هفته جاری، تکلیف شهردار تهران مشخص خواهد شد.

او گفته است: پس از ارایه برنامه توسط نامزدهای پست شهردار تهران، اعضا فقط می توانند به یک نفر رای دهند.

علیخانی نتیجه گرفت: به این ترتیب روز پنج شنبه همین هفته، گزینه اصلی شهردار تهران مشخص و در اولین جلسه رسمی شورای شهر، شهردار انتخاب خواهد شد.

فرصت دو ساعته کاندیداها برای دفاع از برنامه خود

روز گذشته، مجید فراهانی، منتخب دوره پنجم شورای شهر تهران به «ایسنا» گفته بود که میان پنج کاندیدای شهرداری تهران، قرعه کشی شده و زمان دفاع هر یک از برنامه خود، مشخص خواهد شد.

او اضافه کرده بود: کاندیداها دو ساعت فرصت دارند که برنامه‌های خود را تشریح کنند.

دو روز پرکار برای دفاع کاندیداها از برنامه خود

بر این اساس، برنامه دفاع کاندیداها از برنامه خود برای اداره شهرداری تهران مشخص شد. 

پنج برنامه برای ساختمان بهشت

کاندیداها، برنامه خود را به شورا تحویل دادند

هر یک از پنج کاندیدای احراز مسئولیت شهرداری تهران، برنامه های خود را به شورای شهر تحویل دادند.

محمدعلی نجفی به همراه حسین مرعشی که گفته می شود کاندیداهای حزب کارگزاران برای شهرداری تهران هستند، برنامه خود را با کمی تأخیر ارائه کردند. آنها باید تا ساعت 20 روز شنبه، برنامه خود را به شورا تحویل می دادند اما آنان این اقدام را در ساعت 12 ظهر یکشنبه انجام دادند.

نجفی برنامه خود را تحت عنوان «تهران: شهر امید، مشارکت و شکوفایی» نوشته است. او این برنامه را بر عکس سایر کاندیداها، در قطع «بیاضی» و نه قطع «رحلی» منتشر کرده است. به گفته زهرا نژادبهرام، یکی از منتخبین دوره جدید شورای شهر تهران در گفتگو با «ایرنا» برنامه نجفی در 17 زیرمحور و 63 محور تدوین شده است.

محسن مهرعلیزاده کمی دست و دلبازی کرده و برنامه خود را به صورت دو کتاب و یک سی دی به شورا تحویل داده است. برنامه او، در مقایسه با چهار نفر دیگر، مشروح ترین برنامه تحویل داده شده است. کتاب اول که کم حجم تر است، «برنامه مدیریت شهر تهران» و دیگری که بسیار حجیم به نظر می رسد، «برنامه راهبردی شهرداری تهران» است.

الهه کولایی، تنها بانوی کاندیدای شهرداری تهران، طرح خود را با تیتر «برنامه پیشنهادی شهرداری تهران» تحریر کرده است. او این برنامه را در قطع سیمی ارائه کرده است.

مرعشی، برنامه خود را به خلاصه ترین شکل ممکن نوشته است. به نظر می رسد یک برنامه بسیار کلی در قالب طرح بحث، از سوی مرعشی به شورا ارائه شده است. او این برنامه را در شش صفحه تهیه دیده است.

محمدعلی افشانی اما، جالب ترین تیتر را انتخاب کرده است: «شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر». شعار او بدیع به نظر رسیده و از حیث متفاوت است. به گفته نژادبهرام، این برنامه در 14 فصل و 199 صفحه نوشته شده است.

پنج برنامه برای ساختمان بهشت

به هر حال هر یک از نامزدها به اختصار یا به تفصیل، برنامه خود را به شورا ارائه کرده و حالا باید منتظر سه روز آتی باشیم؛ روز پنجشنبه 19 خرداد همه چیز مشخص خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: