کد خبر: ۲۳۹۲۲۷
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
0
پول‌نیوز - امیر ارسلان سراجیان، مدیر مرکز تحقیقات و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه از اواخر سال ۱۳۹۳ با ارائه آخرین روش‌های کمک ‌باروری پروسه درمانی این مرکز تکمیل شد، بیان داشت: آخرین تولد در این مرکز، ۱۶ مردادماه همزمان با سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اتفاق افتاد که تولد این نوزاد را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به روش‌های درمان ناباروری در این مرکز از روش‌های ساده‌تر تا IUI، IVF و میکرواینجکشن به‌عنوان آخرین تکنولوژی روز در این زمینه، اذعان کرد: این نوزاد دختر از طریق روش درمانی میکرواینجکشن متولد شده است و دویست و دهمین نوزاد متولد شده در این مرکز می باشد.

سراجیان اظهار داشت: در حال حاضر هر نوع اقدامات درمانی که در حیطه درمان ناباروری در سطح کشور ارائه می‌شود، در این مرکز قابل ارائه است و تقریبا به‌عنوان زیرمجموعه پژوهشگاه رویان فعالیت می‌کنیم؛ همچنین اعضای کادر درمانی مرکز در پژوهشگاه رویان دوره‌های لازم را گذرانده‌اند و همکاری متقابل بسیار نزدیکی میان 2 مرکز وجود دارد.

مدیر مرکز تحقیقات و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان این‌که تمام خدمات قابل ارائه در پژوهشگاه رویان در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان نیز ارائه می‌شود، تصریح کرد:‌ با توجه به این امر نیازی نیست که بیمار برای دریافت هیچ نوع خدمت درمانی از استان خارج شود.

وی پروسه درمان زوج‌های نابارور را با توجه به پاسخ بیمار به روش‌های درمانی، معمولا زمان‌بر و طولانی عنوان کرد و گفت: برای هر بیمار پروسه درمانی متفاوت است و شاید یک بیمار بسته به شرایط خود چندین نوع روش درمانی را تجربه کند تا جواب بگیرد، اما در تمام طول فرآیند درمان تا تولد نوزاد تحت نظارت پزشکان مرکز باقی می‌ماند.

امیر ارسلان سراجیان درصد موفقیت روش‌های درمان ناباروری را در سطح دنیا به طور معمول برای روشIUI، پانزده درصد و روش IVF و میکرواینجکشن حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد عنوان و درباره هزینه‌های این درمان بیان داشت: هزینه‌ها تقریبا مشابه تعرفه‌های دولتی و اندکی بیش تر است، در حالیکه این مرکز هیچگونه بودجه دولتی دریافت نمی‌کند و کاملا خودگردان است، اما هزینه‌های آن به‌طور میانگین حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد کم تر از بخش خصوصی است.
برچسب ها: ناباروری ، نوزاد ، خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: