April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۹۶۹۶
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
0
 پول‌نیوز -  مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: این آتش‌سوزی از ساعت 12 ظهر امروز در این انبار علوفه در ابعاد 25 در 10 متری و به ارتفاع 4.5 متری رخ داده و تاکنون نیز ادامه دارد.

 محمد رستمی دقایقی پیش  اظهار کرد: گزارش آتش‌سوزی در یک انبار علوفه در روستای ده‌برآفتاب را داشتیم.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: این آتش‌سوزی از ساعت 12 ظهر امروز در این انبار علوفه در ابعاد 25 در 10 متری و به ارتفاع 4.5 متری رخ داده و تاکنون نیز ادامه دارد.

رستمی اضافه کرد: به دنبال گزارش یاد شده 3 خودروی آتش‌نشانی از یاسوج، یک خودرو از دهیاری مادوان و 2 خودروی آتش‌نشانی از مادوان وارد صحنه شده‌اند و 15 نفر از همکاران ما در حال اطفای حریق هستند.

وی بیان کرد: همکاران ما به صورت مستمر و پر تلاش در حال خاموش کردن آتش هستند که یکی از همکاران ما دچار مصدومیت شده و در حال حاضر توسط اورژانس در حال مداواست.

رستمی تبیین کرد: همچنین سه نفر از جمله صاحب این مکان و نگهبان و یک نفر دیگر هم دچار دودزدگی شده بودند که به اورژانس یاسوج انتقال یافتند.

وی گفت: هم‌اکنون با همه توان در حال خاموش کردن آتش هستیم و انتظار می‌رود که به زودی و تا دقایقی دیگر آتش به کلی خاموش شود.
منبع: فارس
برچسب ها: آتش سوزی ، یاسوج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: