May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۹۸۳۳
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
0
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل تیر اندازی در کرمانشاه خبر داد و گفت: موضوع مربوط به اختلافات مالی بوده است.

سرهنگ رضا شیرزادی عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از شهرک‌های کرمانشاه، ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه برای رسیدگی به موضوع به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد که فردی به دلیل اختلاف مالی در مقابل منزل یکی از شهروندان اقدام به تیراندازی با اسلحه غیر مجاز کرده و پیش از حضور ماموران از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند. ماموران این کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه از متهم یک قبضه اسلحه و تعدادی فشنگ کشف شده است، گفت: متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمانشاه ، تیراندازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: