کد خبر: ۲۴۱۷۱۴
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
0
پول‌نیوز -  منابع خبری آمریکا اعلان کردند که توفان هاروی حداقل ۳۵ میلیارد دلار به خانه های ساکنان ایالت تگزاس و مناطق اطراف آن، خسارت وارد کرده است.

کارشناسان بیمه آمریکا می گویند: تنها بخش کوچکی از اهالی که خانه هایشان توسط توفان هاروی ویران شده است، دارای بیمه نامه جبران خسارت های سیل هستند. به عبارت دیگر کسانی که زیرزمین خانه هایشان پر از آب شده، مبلمان و اثاثیه شان شکسته شده و یا دیوارهای خانه هایشان ترک برداشته، یا باید همه پول هایشان را برای جبران خسارت ها و نوسازی آنها خرج کنند، یا با قرض گرفتن از عهده این کار بر آیند و یا اینکه مجبور به فروش اموال و دارایی های باقیمانده خود شده و محل زندگیشان را ترک کنند.

رابرت هانتر، مدیر بیمه در فدراسیون مصرف کنندگان آمریکا گفت: مساله دوم همه این افرادی که با قایق نجات داده شده اند، این است که بیمه نیستند.

توفان هاروی روز جمعه در تگزاس باعث رانش زمین شد. نوع چهارم طوفان هاروی سراسر مناطق ساحلی ایالت تگزاس را فرا گرفت و بارش شدید باران و وزش تندباد های گرمسیری، زندگی ساکنان این ایالت را به طور کلی مختل کرد.

این مدیر بیمه پیش بینی کرد که خسارت وارده از سیل حداقل به ۳۵ میلیارد دلار برسد که معادل خسارت توفان کاترینا می باشد که در سال ۲۰۰۵ روی داد. اما در آن موقع نصف خانه های سیل زده دارای بیمه نامه برای جبران خسارت سیل بودند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: توفان هاروی ، تگزاس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: