May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۲۰۲۰
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
0
پول‌نیوز - داوطلبان دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی تا فردا شنبه ۱۱ شهریور ماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

مهلت ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا فردا شنبه 11 شهریور ماه تمدید شد.

به داوطلبانی که ثبت‌نام نکرده‌اند و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند، توصیه می‌شود برای ثبت نام یا ویرایش فرم ثبت نام خود تا فردا اقدام کنند.

ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها 181 هزار و 725 نفر است.

پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 250 هزار ریال (25 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام کنند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: علمی کاربردی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: