کد خبر: ۲۴۲۳۲۵
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
0
معمولا در هر کشور برندهایی وجود دارند که بیشتر یا حتی تنها برای شهروندان همان کشور شناخته شده است. حال بسته به حوزه فعالیت چنین برندهایی، حتی ممکن است تبدیل به جاذبه های گردشگری برای یک منطقه بشوند و ارزش خود را بیشتر به نمایش بگذارند.

پول نیوز؛ مازیاردانیالی-  معمولا هنگامی که در رابطه با برند و برندسازی صحبت می شود اولین نمونه هایی که در ذهن مخاطب مرور می شود کمپانی هایی موفقی هستند که با تولیدات خلاقانه و با کیفیت خود زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده اند. از این رو نام هایی مانند اپل، سامسونگ، ادیداس، نایکی، ریباک، فیلیپس، بنز، ب ام و، جنرال الکتریک، شارپ، هایر، نستله، نیوآ و ... هر روز تکرار می شوند و اساسا همین میزان تکرارهاست که قدرتمندترین برندهای جهان را شکل می دهد. اما در این میان می توان به شکل دیگری نیز به دنیای برندها پرداخت؛ معمولا در هر کشور برندهایی وجود دارند که بیشتر یا حتی تنها برای شهروندان همان کشور شناخته شده است. حال بسته به حوزه فعالیت چنین برندهایی، حتی ممکن است تبدیل به جاذبه های گردشگری برای یک منطقه بشوند و ارزش خود را بیشتر به نمایش بگذارند.

برای امروز و با این رویکرد سری به چین خواهیم زد تا تعدادی از برندهای سنتی و قدیمی این کشور را بشناسیم، با پول نیوز همراه باشید.

وای وِی

برندهای قدیمی چینی! (+عکس)

این برند تولید کننده لوازم آرایشی در سال 1898 و در شهر شانگ های فعالیت خود را آغاز کرد. چینی ها و طبیعتا بانوان این کشور اعتماد بالایی به این برند دارند. در شرایطی که برندهای معتبر جهانی لوازم آرایشی براحتی در مناطق مختلف چین در دسترس قرار دارد اما وای وی کماکان یکی از اولویت های مهم مصرف کنندگان است. بسیاری از گردشگران خارجی در سفر خود به چین از محصولات این برند به عنوان سوغات برای نزدیکان خود استفاده می کنند.

 

قیچی های ژانگ شیائوکوآن

برندهای قدیمی چینی! (+عکس)

این نام بهترین برند قیچی تولیدشده در چین است. بیش از 300 سال ژانگ شیائوکوآن توانسته اطمینان مشتریان را با خود همراه داشته باشد. بسیاری از تولیدات این برند هم اکنون در موزه های تاریخی چین نگهداری می شوند.

 

تانگ رن تانگ

برندهای قدیمی چینی! (+عکس)

یک برند دارویی است که سابقه آن به 1669 میلادی در شهر پکن باز می گردد. بسیاری تانگ رن تانگ را نمادی از طب سنتی چین در دنیای مدرن می دانند و به تولیدات این برند اعتقاد خاصی دارند. گردشگران خارجی هر سال داروهای سنتی متنوعی از این برند را به عنوان سوغات همراه خود به کشورهایشان می برند.

 

گوئیژو ماوتای

برندهای قدیمی چینی! (+عکس)

شرکت دولتی صنایع غذایی چینی است که انواع نوشیدنی های تولید شده توسط آن با برند ماوتای شهرت جهانی دارند.

 

شیفوچان

برندهای قدیمی چینی! (+عکس)

برند لوازم آرایشی چینی که سابقه آن به سال 1830 میلادی بازمی گردد. پودر سفیدکننده صورت این برند میان بانوان چینی طی دهه های گذشته بسیار پرطرفدار بوده است.

 

لائوفنگ ژیانگ

برندهای قدیمی چینی! (+عکس)

برند جواهرات  با سابقه ایی 100 ساله در کشور چین است. تولیدات این برند با طراحی سنتی خود به شدت میان گردشگران خارجی محبوبیت دارند. در نیمه نخست سال 2017 درآمد لائوفنگ ژیانگ برابر با 3 میلیارد دلار ارزیابی شده است.

 

کوانجود

برندهای قدیمی چینی! (+عکس)

رستوارن های کوانجود از سال 1864 به خاطر کباب اردک خود محبوبیت بالایی داشته اند.

 

گوان شنگیوآن

برندهای قدیمی چینی! (+عکس)

یک برند باسابقه در صنایع غذایی چین به شمار می رود. انواع شیرینی، دسر، چاشنی سنتی، عسل و ... از تولیدات این برن هستند.

 

چرخ خیاطی باترفلای

برندهای قدیمی چینی! (+عکس)

این برندی است که همه خانواده  های چینی در دهه 80 میلادی یکی از محصولات آنرا در منازل خود داشته اند. هم اکنون توجه ویژه ای به صادرات دارد و یکی از بهترین چرخ های خیاطی در جهان محسوب می شود.

برچسب ها: برند ، چینی ، قدیمی ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: