May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۲۵۶۸
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
0
طبق اعلام اداره صنعت و تجارت، چین دارای ۱.۹۳ میلیون تعاونی تخصصی کشاورزی است که بیش از ۱۰۰ کشاورز در هر کدام از این تعاونی ها مشارکت دارند.
چین کشاورزی مدرن را توسعه می‌دهدپول‌نیوز - طبق اعلام اداره صنعت و تجارت، چین دارای ۱.۹۳ میلیون تعاونی تخصصی کشاورزی است که بیش از ۱۰۰ کشاورز در هر کدام از آنها مشارکت دارند.

طبق اعلام اداره صنعت و تجارت، چین دارای ۱.۹۳ میلیون تعاونی تخصصی کشاورزی است که بیش از ۱۰۰ کشاورز در هر کدام از این تعاونی ها  مشارکت دارند.  

یه ژنکین، معاون وزیر کشاورزی روز دوشنبه در سمیناری در مورد قانون تعاونی‌های تخصصی کشاورزان که ۱۰ سال است برگزار می‌شود، گفت که تعاونی‌های تخصصی کشاورزی بسیار محبوب و مشهور شده است و ۴۶.۸  درصد از خانوارهای روستایی چین در آنها مشارکت دارند.  

آقای ژنکین می‌گوید: از زمان اجرایی شدن این قانون در سال ۲۰۰۷، با افزایش استفاده از سیستم‌های جدید مدیریت کشاورزی و تقویت کشاورزی مدرن، نقش مهمی در پر پول کردن جیب روستاییان بازی کرده است.

از طریق این تعاونی‌های تخصصی، کشاورزانی که با نوع مشابهی از تولیدات کشاورزی سروکار دارند می‌توانند با تجمیع منابع سودآوری خود را بالا ببرند.

اقای ژنکین ادامه داد: تا به اینجای امسال، دولت مرکزی و محلی ۷۳۶ میلیارد دلار برای پشتیبانی از تعاونی‌های تخصصی کشاورزی پول تزریق کرده‌اند تا رقابت‌پذیری آنها را تقویت کنند و در ایستادگی در برابر ریسک‌ها به آنها کمک کنند.

او اضافه کرد که دولت در آینده سیاست‌گذاری‌هایی انجام خواهد داد تا از این تعاونی‌ها از لحاظ ساخت زیرساخت‌ها، تامین مالی، بیمه، بازاریابی و آموزش شخصی، پشتیبانی کند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: