May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۴۵۴۸
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱
۱
استفاده از تلفن همراه برای بازی نه تنها بسیار آسان و در دسترس بوده، بلکه می تواند گزینه مناسبی در راستای پر کردن اوقات فراغت و فرصتی ویژه برای آسودگی از مشغله های روزمره باشد.

پول نیوز؛ رکسانادانیالی- اگر یکی از کاربران گوشی های اندرویدی باشید، به خوبی می دانید که هیچ چیز همانند لذت ساعت ها بازی هیجان انگیز با این سیستم عامل نخواهد بود. در واقع گوشی هوشمند شما تبدیل به بهترین پلت فرم بازی شده و می توانید تمام بازی های مورد علاقه خود را امتحان کنید. از طرفی همان طور که می دانید امروزه پیشرفت تکنولوژی در حوزه های متعددی به یاری بشر شتافته است و جنبه ی تفریحی نیز یکی از مهم ترین کاربرد های آن محسوب می شود. علاوه بر این استفاده از گوشی همراه برای بازی نه تنها بسیار آسان و در دسترس بوده، بلکه می تواند گزینه مناسبی در راستای پر کردن اوقات فراغت و فرصتی ویژه برای آسودگی از مشغله های روزمره باشد.

با توجه به مزایای مذکور، طیف متنوعی از بازی های موبایلی برای دستگاه های اندرویدی موجود است. برخی از این بازی ها کاملا رایگان بوده و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توان از آن ها لذت برد در حالی که دسته ای دیگر نیازمند پرداخت مقادیر مختصری هستند. در ادامه نگاهی به محبوب ترین بازی های موبایلی اندرویدی سال 2017 خواهیم داشت.

NBA2K17

برترین بازی های اندرویدی در سطح جهانی(+عکس)

اگر اهل ورزش و به ویژه بسکتبال هستید، با استفاده از این برنامه می توان ساعت ها سرگرم شد. این بازی از زمان انتشار خود تاکنون در شمار پر طرفدار ترین بازی های مخصوص سیستم عامل اندروید جای گرفته است. NBA2K17 از گرافیک خوبی برخوردار بوده و هر آنچه در واقعیت وجود دارد را تا جای ممکن شبیه سازی کرده است، درست مانند آن که به راستی در حال شرکت در یک مسابقه بسکتبال هستید. علاوه بر موارد فوق، حالت ها مختلفی در این بازی وجود دارد که بنا بر سطح خود (از مبتدی تا حرفه ای) می توانید یکی را انتخاب کرده و به تدریج رشد کنید.


Game of War: Fire Age

برترین بازی های اندرویدی در سطح جهانی(+عکس)

این بازی نخستین بار در سال 2013 معرفی شد و به عنوان یکی از بهترین بازی های موجود برای پلت فرم های اندرویدی به شمار می آید. Game of War: Fire Age را می توانید به صورت چند نفره بازی کنید و پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیز لازم نخواهد بود. مفهوم بازی بدین ترتیب است که در حالت تک نفره، شرکت کننده وارد جنگی با محیط اطراف خود می شود. اگر به بازی های با گرافیک بالا علاقه مند هستید، این مورد را به هیچ عنوان از دست ندهید.


Critical Ops

برترین بازی های اندرویدی در سطح جهانی(+عکس)

این بازی نیز که از ژانری جنگی برخوردار است، در هر مرحله بازیکن را شگفت زده می کند. در نتیجه جذابیت آن نه تنها حفظ می شود بلکه مرحله به مرحله نیز افزایش می یابد. همچنین به صورت آنلاین می توانید بازی را به همراه دوستان خود دنبال کرده و لذت بیشتری ببرید. امکان تشکیل یک تیم و بازی در مقابل تیم های دیگر هم وجود خواهد داشت. کیفیت بهبود یافته، گرافیک قابل قبول و صدا گذاری بازی به گونه ای است که می توان آن را در شمار بهترین بازی های سال 2017 طبقه بندی کرد.


Clash of Kings

برترین بازی های اندرویدی در سطح جهانی(+عکس)

Clash of Kings یکی از پر طرفدار ترین بازی های اندرویدی است که هیجان و تفریح را در کنار یکدیگر فراهم می آورد. نیرو ها، حمله های برنامه ریزی شده و گرافیک بازی همگی فاکتور های جذاب آن محسوب می شوند. تمام امکانات بازی رایگان بوده و برای بهره مندی از آن نیاز به پرداخت هزینه نخواهید داشت.


 Castle Clash Age of Legends

برترین بازی های اندرویدی در سطح جهانی(+عکس)

یکی دیگر از هیجان انگیز ترین بازی های سیستم عامل اندروید در سال 2017 را می توان Castle Clash Age of Legends معرفی کرد. بسیاری از کاربران این بازی را بهترین بازی استراتژیک ساخته شده برای گوشی های هوشمند اندرویدی می دانند. تاکنون بیش از 100 میلیون دانلود برای بازی مذکور گزارش شده است.


 Clash Royale

برترین بازی های اندرویدی در سطح جهانی(+عکس)

کلش رویال طی مدت زمانی کوتاه به محبوبیتی کم نظیر میان رده های سنی مختلف دست یافت. این بازی که توسط شرکت مشهور سوپرسل طراحی و ساخته شده، عناصر متنوعی را در یک محیط کنار یکدیگر جمع کرده است و یک بازی هیجان انگیز را برای کاربران به وجود آورده است. به تازگی امکان بازی دو نفره و تیمی در مقابل تیم حریف نیز فراهم شده و می توانید همراه با دوستان خود تجربه ای متفاوت کسب کنید. برای پیروزی تنها لازم است برج های حریف را با استفاده از کارت هایی که در اختیار دارید، از بین ببرید.


Candy Crush Saga

برترین بازی های اندرویدی در سطح جهانی(+عکس)

اگر جز آن دسته افرادی هستید که به بازی های جنگی علاقه ای ندارید، این مورد انتخابی ویژه برای شما خواهد بود. بنا بر نظر کاربران، Candy Crush Saga سومین بازی محبوب دستگاه های اندرویدی محسوب می شود. در این بازی با یک سری آب نبات های رنگارنگ سر و کار خواهید داشت که در فضایی زیبا و گرافیکی مناسب، آن ها را به حرکت در می آورید. همچنین لازم است از مهره ای خاص که به شکل بمب است دوری کنید!


Temple Run 2

برترین بازی های اندرویدی در سطح جهانی(+عکس)

مورد بعدی یک بازی هیجانی تحت عنوان تمپل ران 2 است که نسخه اولیه آن در سال 2013 منتشر شد. نام این بازی در شمار پر دانلود ترین بازی های ساخته شده برای دستگاه های اندرویدی دیده می شود. در نسخه جدید بازی، چالش های متنوعی در نظر گرفته شده است که روند پیش روی را برای بازیکن دشوار تر ساخته است. از جمله جالب ترین چالش های بازی می توان به بمب های زمینی، پیچ های خطرناک و آبشار های مختلف اشاره کرد. طراحی تمپل ران 2 به این صورت است که شخصیت اصلی بازی با سرعت بالا می دود و باید قادر به کنترل آن باشید تا رکورد بیشترین مسافت طی شده را نسیب خود کنید.


 Subway Surfer

برترین بازی های اندرویدی در سطح جهانی(+عکس)

کمتر کسی را می توان یافت که حداقل برای یک بار هم که شده، این بازی هیجان انگیز را تجربه نکرده باشد.  Subway Surferکه از مفهومی مشابه بازی قبلی برخوردار است، این بازی را پر دانلود ترین بازی اندرویدی به شمار می آورند، به طوری که علاوه بر اندروید شاهد تولید آن برای سیستم عامل های دیگر همچون آی او اس و ویندوز فون نیز هستیم.


 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
Ali
Iran, Islamic Republic of
10:41 - 1396/07/03
بازی های استراتژیکی خوبی معرفی کردی .
ولی هیچکدوم به اندازه Galaxy Control تو ایران جا نیوفتاده و محبوب نیست .
گرافیک و صداگذاری بازی عالی
سرور پرقدرت که هک نمیشه
تعجب کردم اسمی از این بازی محبوب نبردید
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: