April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۵۸۶۰
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
0
چای معجزه آسا که به طرز عجیبی لاغرتان می‌کندپول نیوز - اغلب افراد گمان می کنند چای سبز نوشیدنی است که به کم شما وزن ما کمک می کند. این در حالی است که چای سیاه نیز قدرتی شگفت انگیز در چربی سوزی داراست.

این در حالی است که بر اساس یافته های به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده، چای سیاه نیز قدرتی شگفت انگیز در چربی سوزی داراست. در واقع، چای سیاه که نوشیدنی محبوب در بسیاری از کشورهاست نباید از رژیم روزانه حذف شود؛ چراکه می تواند مانند چای سبز ولی به گونه ای متفاوت در رسیدن ما به اندام ایده آل اثرگذار باشد.

چای سبز و سیاه از جمله نوشیدنی های حاوی پلی فنل ها هستند. این ترکیب که نوعی آنتی اکسیدان محسوب می شود و از ساختار سلولی بدن مانند DNAبرابر آسیب های رادیکال آزاد محافظت می کند. پلی فنل های موجود در چای سبز با جذب در بافت های خونی می توانند در سازوکار ریه ها تغییر ایجاد کنند و از این طریق روند کاهش وزن را سرعت ببخشند.

در نقطه مقابل مولکول های چای سیاه به دلیل اندازه بزرگی که دارند به راحتی در بافت خونی جذب نمی شوند ؛ بلکه آنها بدرون روده باقی می مانند، روند رشد باکتری های خوب درون روده را تسریع می کنند و با ایجاد تغییر در سیستم سوخت و ساز کبد منجر به کاهش وزن می شوند. بنابراین، اگر به دنبال کاهش وزن هستید و گمان می کنید این مهم تنها از چای سبز بر می آید در اشتباه هستید؛ شما می توانید با نوشیدن چای سیاه که طعمی به مراتب لذیذتر دارد وزن خود را کم کنید.



منبع:بهداشت نیوز

برچسب ها: چای سبز ، سلامت ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: