April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۶۱۰۷
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
0
دیدار از خانواده های ایثارگر شاغل در شرکت آبفای مرکزی
پول‌نیوز - همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به همراه جمعی از مدیران این شرکت از برخی خانواده های ایثارگر شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی دیدار نمودند.

به گزارش پول‌نیوز، مصطفی نظری مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر عنوان کرد: صلح، آرامش، ثبات و امنیت امروز کشورمان مدیون مجاهدتها و رشادتهای ایثارگران است .

وی با اشاره به اینکه سرکشی از خانواده های ایثارگر یک تکلیف است و این امر میتواند در روند بهبود شرایط خانواده های این همکاران تاثیر به سزایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: تبیین رشادتهای شهدا و ایثارگران به نسل جوان یک وظیفه است و همین بازدید و سرکشی گامی ارزنده در زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و ارج نهادن هر چند ناچیز به بزرگ مردان تاریخ این مرز و بوم است.

نظری مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین خدمت به مردم را نیز جهاد دانست و گفت: ایثارگران شرکت آب و فاضلاب همان طور که در طول هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرینی کردند اکنون نیز در کسوت خدمت به مردم جهادگری میکنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: