پول نیوز- با توجه به اهمیت برند و برندسازی در علم اقتصاد، معرفی برترین ها را در برنامه کار خود قرار دادیم. از صنعت ساعت گرفته تا نام های صاحب سبک در تولید پوشاک؛ بسیاری از برندهای محبوب جهان در پول نیوز معرفی شده اند. در این میان برندهایی نیز وجود دارند که مختص علاقه مندان به سبک پوشاک اسپرت خواهند بود. از این رو، در مطلب حاضر دسترسی آسان به ویترینی از برندهای پوشاک اسپرت را قرارداده ایم که در ادامه آنرا مشاهده می کنید.
««برای مشاهده اطلاعات هر برند روی نام یا تصویر لوگوی آن کلیک کنید»»
براساس اطلاعات ارائه شده، سابقه فعالیت های کریمور به سال 1946 میلادی باز می گردد. در آن زمان چالرز و مری پارونس به همراه گریس دیویس خط تولید خورجین های دست دوز کتان مخصوص دوچرخه را راه اندازی کردند.
کمپانی میزونو در سال 1906 توسط برادارن میزونو در اوساکای ژاپن بنا نهاده شد. البته میزونو در ابتدا تنها یک فروشگاه لوازم ورزشی بود .
ورزشکاران برای اولین بار در مسابقات المپیک سال 1928 آمستردام از کفش های تولیدی "کارخانه کفش برادران داسلر" استفاده کردند. در اواسط دهه سی میلادی، آدی داسلر 30 مدل کفش را برای 11 رشته ورزشی مختلف عرضه کرده بود و تعداد کارگران آنها به 100 نفر رسیده بود.
پنجه یک گرگ در زمینه ای تیره حسی از قدرت و استقامت را به طرفداران جک ولف اسکین منتقل می کند و آن را در ردیف برترین طراحی های لوگوی جهان قرار داده است.
شاید یکی از مهمترین و موفق ترین آنها برند چینی "آنتا" باشد که چند سالی است برای دستیابی به جایگاه خود در میان بزرگان این حوزه تلاش می کند. محصولات آنتا یک برند ورزشی در چین است که فعالیت آن شامل طراحی، توسعه، ساخت و بازاریابی محصولات ورزشی می شود.
در المپیک تابستانی 1960، آرمین هری، دونده دو سرعت از آلمان، در مسابقات فینال این رشته کفش های پوما را به پا داشت. تا پیش از آن هری کفش های آدیداس را به پا می کرد اما برای ادامه استفاده از کفش های این شرکت درخواست پول کرده بود که با مخالفت آدولف داسلر مواجه شد.
لی نینگ در تالار افتخارات خود کسب 106 مدال طلا و دو قهرمانی مسابقات جام جهانی را ثبت کرده است.
کمل اکتیو هم اکنون در بیش از 50 کشور دنیا در دسترس مشتریان قرار دارد. سابقه این برند دوست داشتنی به دهه 70 میلادی باز می گردد و در حدود 70درصد از محصولات متنوع آن به آقایان اختصاص دارد.
شاید نام این برند کمتر توجه شما را به خود جلب کرده باشد اما با برنامه ریزی دقیق، بهره برداری از تکنولوژی روز و بازاریابی بسیار موفق هم اکنون یکی از 15 برند برتر صنعت پوشاک جهان محسوب می شود.
برندی نوپا و جوان پسند که حوزه تخصصی فعالیت خود را به تولیدات شیک، باکیفیت و خوش قیمت برای نسل جوان اختصاص داده است.