سر خط خبر ها
کد خبر: ۲۴۷۱۷۴
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
0
پول‌نیوز -سائو پائولو پایتخت ایالتی به همین نام در برزیل، با حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت و آسمان‌خراش‌های بسیار زیاد، بزرگترین شهر آمریکای جنوبی به شمار می‌رود. حتی شهری همچون نیویورک هم با وجود جمعیت ۸ میلیون نفری خود در برابر این شهر، کوچک به نظر می‌رسد.


راهنمای سفر به سائو پائولو ؛ برزیل(+عکس)

سائو پائولو بزرگ‌ترین مرکز تجارتی در تمام برزیل محسوب می‌شود.


 شاید برای کسانی که عاشق طبیعت هستند کمی ناامیدکننده ظاهر شود، اما برای آن‌هایی که دنبال گشت و گذار در شهرهای بزرگ و زندگی شبانه و شب نشینی هستند، مقصدی رویایی به شمار می‌رود.

راهنمای سفر به سائو پائولو ؛ برزیل(+عکس)

به طور کلی این شهر هم گران محسوب می شود و هم ارزان و مقرون به صرفه، چرا که طیف وسیعی از قیمت‌ها را برای گردشگران فراهم کرده است.

راهنمای سفر به سائو پائولو ؛ برزیل(+عکس)

وضعیت آب و هوایی


سائو پائولو شهری است که هر دو نوع آب و هوای گرمسیری و معتدل را با هم دارد. این شهر در هر زمان از سال برای سفر مقصدی عالی به شمار می‌رود و نیازی به نگرانی در مورد تغییرات ناگهانی فصلی نیست. بازدیدکنندگان می توانند اغلب انتظار روزهایی آفتابی به همراه درجه حرارتی خنک تا گرم را داشته باشند.

تابستان‌ها، از ماه دسامبر تا مارس زمانی عالی برای مسافرت به این شهر  است که با وجود روزهای آفتابی، این مدت را برای گشت و گذار در سواحل زیبای این شهر مناسب می کند. فقط مطمئن شوید که از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید، چرا که ممکن است پوستتان به راحتی زیر آفتاب سوخته شود.

همچنین بهتر است برای رگبار باران‌های اتفاقی هم خودتان را آماده کنید. خوشبختانه این رگبار‌های تصادفی، خیلی طولانی نیستند و می توانید هنوز هم به سفرتان ادامه دهید. زمستان‌های این شهر کمی سردتر است و برای کسانی مناسب است که دوست دارند ژاکت گرم بپوشند.

بهترین زمان برای رزرو هتل

از آنجایی که سائو پائولو از نظر اقتصادی بسیار پویا است، میزبان تعداد متنوعی از هتل‌های مختلف است که برای هر نوع بودجه‌ای مناسب هستند. اما همه‌ی آن ها در فصول هتل مشترک هستند. در طول تابستان، از ماه دسامبر تا فوریه قیمت‌ها به  طور عمومی بالا می‌روند، در حالی که در نقطه‌ی مخالف سال، به نحوی عالی کاهش پیدا می کنند.



منبع:کجارو
برچسب ها: برزیل ، گردشگری ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: