April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۰۱۵۷
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
0
در اين موزه که به دليل شکل و حالت منحصربفرد آن گل نيلوفر يا دست باز ناميده می‌شود، آثار باستانی مختلفی از نقاط مختلف جهان به نمایش گذاشته میشود.
پول‌نیوز - در موزه هنر و علم سنگاپور که معماری آن توسط موشه سفدی در سال 2011 در زمینی به مساحت 6000 متر مربع طراحی شده بود برای اولین بار به روی عموم باز شد. این موزه دیدنی با خلیج مارینا نزدیک می باشد و در واقع جزء مجموعه شن های خلیج مارینا است. در این جا شما با اولین موزه در دنیا که تقابلی بین علم و هنر دارد رو به رو هستید که ساختمان آن به صورت دو زبانه باز یا به تعابیر دیگر نمادی از ده انگشت انسان و گل نیلوفر می باشد، هرچند به آن دست باز نیز لقب داده اند.

در موزه هنر و علم سنگاپور اشیایی از آثار باستانی مختلف جهان به نمایش گذاشته است که هر یک از این دو انگشت گالری مخصوص به خود را دارد و موزه به گونه ای طراحی شده که وجود پلی بین هنر و علم  و ترکیب زیبای عملکرد و تکنولوژی را نشان دهد و این سازه زیباترین موزه جهان می باشد که شامل 21 گالری جذاب است. بخش قابل تجه دیگر این موزه سقف بشقاب شکل آن است که دارای کانال آب‌رو باران است.

موزه هنر و علم سنگاپور (+عکس)

موزه هنر و علم سنگاپور (+عکس)

موزه هنر و علم سنگاپور (+عکس)

موزه هنر و علم سنگاپور (+عکس)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: