گزارش پول‌نیوز از بازار رسمی فروش آیفون ایکس در ایران؛
کد خبر: ۲۵۰۲۹۴
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
0
برخی از فروشگاه‌های مجتمع پایتخت هم که از مبادی غیر رسمی فروشنده آیفون شده‌اند، روی قیمت‌های عجیب خود پافشاری می‌کنند، یکی از آن‌ها به پول نیوز می‌گوید: من به شما دروغ نمی‌گویم خانم. گوشی من مسافری است. مدل 64 گیگی اش را 7 تومان و مدل 256 گیگی را 8 میلیون تومان قیمت گذاشته‌ایم.
آیفون‌های وارداتی از مرز ایران رد شدندپول‌نیوز-خبر وارد شدن قانونی آیفون ایکس دو روزی می‌شود که در صدر اخبار است. آیفون‌های وارداتی اکنون در فروشگاه‌های رسمی و سایت دی‌جی کالا عرضه می‌شوند اما قیمت‌ها هنوز عجیب‌اند. 

مهدی محبی رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی به پول نیوز گفت: فروشگاه‌های مدیا پردازش به صورت رسمی آیفون ایکس را وارد کرده‌اند و حدود قیمت هم بین 6 تا 7 میلیون تومان است. او به مردم تاکید کرد حتما کد IMEI را برای سامانه گمرک پیامک کنند تا از عدم قاچاق بودن کالا مطمئن شوند. 

سایت دیجی کالا یکی از مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای آیفون ایکس در نظر گرفته است. در حال حاضر مدل 64 گیگی این گوشی هزار دلاری در این سایت، 6 میلیون و 500 هزار تومان است. 
با این حال هنوز برخی از فروشگاه‌های مدیا پشت ویترین خود، آیفون ندارند. برخی دیگر از فروشگاه‌های مجتمع پایتخت هم که از مبادی غیر رسمی فروشنده آیفون شده‌اند، همچنان روی قیمت‌های عجیب خود پافشاری می‌کنند، یکی از آن‌ها به پول نیوز می‌گوید: من به شما دروغ نمی‌گویم خانم. گوشی من مسافری است. مدل  64 گیگی اش را 7 تومان و مدل 256 گیگی را 8 تومان قیمت گذاشته‌ایم.

از این نمونه‌ها کم نداریم. در واقع نا به سامانی بازار به جایی رسیده که گوشی قاچاق از گوشی وارداتی گران‌تر عرضه می‌شود!
یکی دیگر از فروشگاه ها که منصف‌تر به نظر می‌رسد، می‌گوید مدل 256 این گوشی را با گارانتی یک ساله، 7 میلیون و 800 هزار تومان می‌فروشد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: