May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۲۳۴۶
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
0
پول‌نیوز - نمایندگان شماری از کشورهای شورای امنیت در نشستی فوق‌العاده درباره پدیده قاچاق انسان در لیبی خواهان مقابله با این پدیده شدند.

 نماینده مصر در این نشست گفت: خلأ امنیتی در مناطق صحرایی دوردست فضاهای ایمنی را برای تروریست‌ها ایجاد و وضعیتی امنیتی را بر لیبی تحمیل می‌کند.

وی افزود: مصر برای کمک به مقامات لیبیایی جهت برخورد با پدیده قاچاق انسان آمادگی کامل دارد.

نماینده مصر خاطرنشان کرد: شبکه‌های جنایتکار و گروه‌های تروریستی از نبود قانون در برخی کشورها برای قاچاق انسان سوءاستفاده می‌کنند.

نماینده فرانسه نیز اظهار کرد: دست‌اندرکاران قاچاق انسان در لیبی باید به دادگاه جنایی بین‌المللی ارجاع داده شوند. این نماینده بر ضرورت کمک به مقامات لیبی برای مقابله با پدیده مهاجرت غیرقانونی تأکید کرد.

نماینده انگلیس در شورای امنیت نیز گفت: خلأ قانون در لیبی به قاچاق انسان منجر شده است. وی خواهان مجازات عوامل جنایت برده‌داری در لیبی شد.

به گزارش العالم، نماینده اتیوپی هم تصریح کرد: نیاز شدیدی به از بین بردن اردوگاه‌های برده‌داری و انهدام شبکه‌های قاچاق انسان در لیبی احساس می‌شود.

وی تأکید کرد: قاچاقچیان انسان از وضعیت لیبی برای ادامه جنایت‌هایشان سوءاستفاده می‌کنند. وضعیت پناهندگان لیبی از مدت‌ها پیش موجب نگرانی بوده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: لیبی ، قاچاق انسان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: