April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
موفقیت بانک صنعت و معدن در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
پول‌نیوز - شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روحیه جهادی در كشور حاکم باشد می توان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام های اساسی برداشت؛ خوشبختانه بانک صنعت و معدن در این موضوع كارنامه قابل قبولی داشته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب افزود: حمایت این بانک از تولید و صادرات در راستای سند چشم انداز و برنامه تدوین شده دولت و مجلس از اهمیت خاص و بالایی برخوردار است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن یک بانک پویا، فعال و با نشاط است که در جهت حمایت از صنعت و معدن کشور گام های اساسی را برداشته و تدبیر، درایت، ابتکار عمل و استفاده از فناوری های روز تیم مدیریتی باعث موفقیت این بانک شده است.

حسن پور بیگلری بیان داشت: بانک صنعت و معدن در  بحث گسترش ارتباطات بین المللی با سرعت زیاد در حال حرکت است و در دوران قبل و پس از تحریم ها موفقیت های چشمگیری را در اين زمينه کسب کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: