رکورد زنی قیمت‌ها در چهارراه استانبول
کد خبر: ۲۵۳۷۹۰
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
0
به گفته خانزادی:« پیش‌بینی می‌شود تا سال جدید، قیمت ارز در بازار آزاد به 5 هزار تومان برسد، اگر همه چیز خیلی سریع در حال رخ دادن است و بعید نیست این پیش‌بینی تا یکی دوماه آینده محقق شود.»
دلار 4216 تومان شدپول نیوز- چند ماهی می‌شود دلار روی پله چهار هزار تومان ایستاده است؛  اما مردم، صرافی‌‌ها و  اقتصاد هنوز این جهش قیمتی دلار را هضم نکرده‌اند؛ هر نوسانی در این بازار مانند پس لرزه‌هایی بعد از وقوع یک زلزله مهیب، همه را شوکه می‌کند. امروز هم در هیاهوی تقدیم لایحه بودجه سال 97 به مجلس، دلار با 4216 تومانی شدن،  یک بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کرد.

گفته می‌شود قیمت امروز دلار بالاترین رقم طی سال‌های گذشته تاکنون است. دست اندرکاران بازار می‌گویند: «یکی از دلایل گرانی امروز دلار اخبار منتشر شده در خصوص لایحه بودجه 97 بوده است.»

 مصطفی خانزادی در گفت‌و‌گو با « پول‌نیوز» در این باره توضیح می‌‌دهد: « امسال دلار به بالاترین جهش قیمتی خود رسید و به نوعی رکورد زد.» خانزادی معتقد است:« پیش‌بینی می‌شود تا سال جدید، قیمت این ارز در بازار آزاد به 5 هزار تومان برسد، اگر چه به نظر می‌رسد همه چیز خیلی سریع در حال رخ دادن است و بعید نیست این پیش‌بینی تا یکی دوماه آینده محقق شود.»

این دست‌اندرکار بازار ارز همچنین توضیح می‌دهد:« به نظر نمی‌رسد روند گرانی در بازار ارز چندان دستخوش هیجانات باشد و آنطور که از شواهد مشخص شده، این یک افزایش قیمت حساب شده است. »
 به گفته این کارشناس، روند افزایش قیمت دلار فعلا متوقف نمی‌شود و در برخی مقاطع از شتاب آن کاسته خواهد شد.




 

برچسب ها: دلار ، گرانی ، رکورد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: