April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - سمینار کسب و کار الکترونیک در بانك قرض الحسنه مهر ایران با حضور محسن پدرام ریيس و توكلي و تليكاني اعضاي هيات مديره به همراه روساي دواير حسابداري و بودجه، روابط عمومي و بازاريابي و فن آوري اطلاعات و ارتباطات مديريت شعب استان ها در محل ساختمان ادارات ستاد مركزي برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، توسعه بانکداری الکترونیکي، كاهش و حذف الزام افراد براي مراجعه به شعب بانك، كاهش استفاده از ابزارهاي كاغذي در انجام عمليات بانكي، افزايش كيفيت و راندمان سيستم‌هاي دريافت و پرداخت و ... از جمله اهداف برگزاري اين همايش بود.

برگزاری سمینار کسب و کار الکترونیک در بانك قرض الحسنه مهر

توسعه فعالیت های بازاریابی در زمينه اشاعه خدمات الکترونيکي، تلاش براي معرفي بهتر خدمات الکترونيکي بانك، مديريت دانش و اطلاعات، روش‌شناسي سيستم‌هاي الكترونيكي، ارزيابي آمادگي الكترونيكي و شكاف ديجيتالي، گسترش فعاليت بانكي از طريق تلفن همراه و اينترنت، سلامت و بهداشت الكترونيك، راه حل‌هاي الكترونيكي سازماني (سيستم‌هاي برنامه‌ريزي منابع، مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك، مديريت زنجيره تأمين الكترونيك، تداركات الكترونيك، و …)، نوآوري و انتشار فناوري اطلاعات از محورهاي مطرح شده در سمينار كسب و كار الكترونيك است.

شایان ذکر است، در این همایش، نجدی مدير امور استان ها، ترکيان رييس اداره کل حسابداري و بودجه، انصاري جعفري رييس اداره کل فن آوري اطلاعات و ارتباطات، اقدامي رييس اداره كل سازمان و برنامه ريزي و محبوبه رنجبر رييس اداره روابط عمومي و بازاريابي نيز حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: