کد خبر: ۲۵۴۵۱۰
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
0
کاهش 6.8 درصدی بودجه سازمان راهداری در سال 97پول‌نیوز - رئیس سازمان راهداری گفت: اعتبارات عمرانی این سازمان در ردیف‌های پیوست و متفرقه در بودجه سال ۹۷ کاهش یافته که ۶.۸ درصد کمتر از رقم اختصاص یافته بودجه سال ۱۳۹۶ است.

به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داود کشاورزیان با تشریح سهم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای از بودجه سال ۹۷ اظهار داشت: در پی اخبار منتشره در برخی رسانه‌ها در مورد افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال ۹۷، اگرچه اعتبارات سازمان در پیوست بودجه در آیتم‌هایی چون راه های فرعی اندکی افزایش داشته ولی در مجموع اعتبارات عمرانی این سازمان در ردیف‌های پیوست و متفرقه از رقم هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان سال جاری به هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ کاهش یافته که  ۶.۸ درصد کمتر است.

وی تصریح کرد: در لایحه بودجه سال آینده مهم این است که ارقام بودجه مصوب، تخصیص داده شود و بتوان با اتکای به آن فعالیت‌ها و ماموریت‌های محوله به ویژه نگهداری از راه های کشور و سایر برنامه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پروژه‌های در دست انجام را ادامه داد و پاسخگوی مردم بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: متأسفانه در سال جاری مجموع اعتبارات نقدی و اسنادی که تا امروز به این سازمان تخصیص داده شده، کمتر از ۱۷ درصد از بودجه مصوب است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: