کد خبر: ۲۵۴۹۴۰
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
0
شرکت رجا برای دستیابی به اهداف خود باید وضعیت بازاریابی را بهبود و توسعه دهد تا با درآمد مناسب بتواند خدمات قابل عرضه به مشتریان ارائه دهد زیرا که حفظ برند و نشان تجاری و رضایت مشتری جزو ارکان کار ما است.
نگاه ذهنی رجا باید تغییر یابدپول‌نیوز - مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: این شرکت برای توسعه و پیشبرد اهداف خود باید نگاه ذهنی خود را تغییر دهد.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، «محمد رجبی» افزود: شرکت رجا برای دستیابی به اهداف خود باید وضعیت بازاریابی را بهبود و توسعه دهد تا با درآمد مناسب بتواند خدمات قابل عرضه به مشتریان ارائه دهد زیرا که حفظ برند و نشان تجاری و رضایت مشتری جزو ارکان کار ما است.

رجبی ادامه داد: برای تحقق بحث توسعه ی بازاریابی و افزایش درآمدزایی، داشتن سیستم اطلاعاتی منسجم و تشکیل سازمان قطارها و دیتا تعیین کننده است و از موضوعات مهم دیگر این که باید همه ی عواملی که بار درآمدی را افزایش می دهند شناخته شوند.

وی با اشاره به این نکته که در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری رجا باید سرآمد و پیشرو باشد.افزود: برای این امر مهم ما باید فضای کسب و کار را درک کنیم و به خدمات و سود دهی برسیم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: سیستم بازاریابی و فروش رجا باید با طراحی بسته های مختلف سفر در قالب قطارهای گردشگری، تورگردانی، از درب منزل تا درب منزل نسبت به افزایش درآمد شرکت اقدام کند و لازمه ی این کار هماهنگی و تکمیل چرخه سفر مانند هتل و ... می باشد.

رجبی با توجه به اهمیت بحث آموزش در هر سازمانی بیان داشت: توجه به مقوله آموزش در شرکت رجا باید بیش از پیش باشد. هم چنین مدیران شرکت در عین حال که مدیریت می کنند باید نقش مربی و آموزش دهنده داشته باشند و از طریق برگزاری جلسات مذاکره، تهیه گزارش و ... بهره وری را در حوزه ی خودشان گسترش دهند. وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم آموزش رؤسای قطار یا موارد حقوقی گفت: نقش آموزش در توسعه ی هر سازمانی حرف اول را می زند. برای مثال شرکت های معتبر و بزرگی مانند نفت، نیرو و زیمنس حدود 200 روز آموزشی در تقویم سالانه ی خود دارند.

مدیرعامل رجا در ادامه افزود: خدمات دهی، نیازمند توسعه است و برای تحقق این امر نیازمند مشارکت شرکت های مربوط به BOT هستیم. هم چنین باید بحث کترینگ و لاندری را عملیاتی کنیم و با حضور مستمر و مؤثر در نواحی، بحث های مالی و حقوقی منجر به بهره وری داشته باشیم، بالاخره تغییر، همیشه دردسرهای مثبت خودش را دارد.
برچسب ها: شرکت رجا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: