پولنیوز - مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: این شرکت برای توسعه و پیشبرد اهداف خود باید نگاه ذهنی خود را تغییر دهد.
به گزارش گروه حمل و نقل پولنیوز، «محمد رجبی» افزود: شرکت رجا برای دستیابی به اهداف خود باید وضعیت بازاریابی را بهبود و توسعه دهد تا با درآمد مناسب بتواند خدمات قابل عرضه به مشتریان ارائه دهد زیرا که حفظ برند و نشان تجاری و رضایت مشتری جزو ارکان کار ما است.
رجبی ادامه داد: برای تحقق بحث توسعه ی بازاریابی و افزایش درآمدزایی، داشتن سیستم اطلاعاتی منسجم و تشکیل سازمان قطارها و دیتا تعیین کننده است و از موضوعات مهم دیگر این که باید همه ی عواملی که بار درآمدی را افزایش می دهند شناخته شوند.
وی با اشاره به این نکته که در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری رجا باید سرآمد و پیشرو باشد.افزود: برای این امر مهم ما باید فضای کسب و کار را درک کنیم و به خدمات و سود دهی برسیم.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: سیستم بازاریابی و فروش رجا باید با طراحی بسته های مختلف سفر در قالب قطارهای گردشگری، تورگردانی، از درب منزل تا درب منزل نسبت به افزایش درآمد شرکت اقدام کند و لازمه ی این کار هماهنگی و تکمیل چرخه سفر مانند هتل و ... می باشد.
رجبی با توجه به اهمیت بحث آموزش در هر سازمانی بیان داشت: توجه به مقوله آموزش در شرکت رجا باید بیش از پیش باشد. هم چنین مدیران شرکت در عین حال که مدیریت می کنند باید نقش مربی و آموزش دهنده داشته باشند و از طریق برگزاری جلسات مذاکره، تهیه گزارش و ... بهره وری را در حوزه ی خودشان گسترش دهند. وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم آموزش رؤسای قطار یا موارد حقوقی گفت: نقش آموزش در توسعه ی هر سازمانی حرف اول را می زند. برای مثال شرکت های معتبر و بزرگی مانند نفت، نیرو و زیمنس حدود 200 روز آموزشی در تقویم سالانه ی خود دارند.
مدیرعامل رجا در ادامه افزود: خدمات دهی، نیازمند توسعه است و برای تحقق این امر نیازمند مشارکت شرکت های مربوط به BOT هستیم. هم چنین باید بحث کترینگ و لاندری را عملیاتی کنیم و با حضور مستمر و مؤثر در نواحی، بحث های مالی و حقوقی منجر به بهره وری داشته باشیم، بالاخره تغییر، همیشه دردسرهای مثبت خودش را دارد.