April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۵۹۲۳
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
0
برات کریمی گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ظرفیت های استفاده نشده فراوانی دارند که می توان با احیای آنها، اقدامات گسترده ای را در جهت بهبود هر چه بیشتر فعالیت ها عملیاتی کرد.
برنامه ریزی بانک ملی برای توسعه خدمات در مناطق آزاد
پول‌نیوز - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از برنامه ریزی این بانک برای توسعه خدمات در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، برات کریمی گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ظرفیت های استفاده نشده فراوانی دارند که می توان با احیای آنها، اقدامات گسترده ای را در جهت بهبود هر چه بیشتر فعالیت ها عملیاتی کرد.

وی اظهار کرد: بانک ها در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نقش مهمی دارند و می توانند روابط پولی و مالی را به شدت تسهیل کنند.

کریمی با اشاره به این که تا کنون بانک ملی ایران در این مناطق حضوری چشمگیر داشته و خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه کرده است، گفت: با این حال به نظر می رسد در این مناطق خدمات جدیدی مورد نیاز فعالان اقتصادی باشد که بانک ملی ایران آنها را شناسایی کرده است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: خدمات تازه بانک ملی ایران در شعب مناطق آزاد و ویژه می تواند به رونق بیشتر فعالیت اقتصادی این مناطق بیانجامد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: