خدمات و تسهیلات بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی منحصر بفرد استپول‌نیوز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزشمند بانک شهر در حوزه فرهنگی کشور، گفت : خدمات و تسهیلات این بانک در نمایشگاه های کتاب استانی منحصر بفرد است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد استقبال گسترده شهروندان از نمایشگاه های کتاب استانی هستیم ، اظهارکرد:هرچه جامعه را به سوی کتاب و کتابخوانی تشویق و ترغیب کنیم، از آسیب های اجتماعی کاسته ایم.

وی  ادامه داد: کتاب نقش مهمی در اعتلای فرهنگ و هنر هر جامعه ای دارد و جامعه ما نیز باید به ضرورت توسعه کتابخوانی بیش از پیش توجه کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تسهیلاتی که بانک شهر برای خرید کتاب و صدور بن تخفیف کتاب در نمایشگاه های کتاب استانی  قائل شده؛ اتفاق خوبی است؛ خواستار ادامه روند فعالیت های این بانک در کمک به اهالی فرهنگ و کتابخوانی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: