May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۶۵۳۱
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
0
ریپل دومین ارز دیجیتال محبوب دنیا شدپول‌نیوز - دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز شاهد تحولات تازه ای است و رقابت برای کسب عنوان دومین ارز دیجیتال محبوب دنیا در روزهای اخیر تشدید شده است.

به نقل از دیجیتال ترندز، یکی از ارزهای دیجیتال که با سرعت در حال رشد است ریپل نام دارد که در روزهای آخر سال 2017 از راه رسید و حالا ارزش آن در بازار از 86 میلیارد دلار گذشته است.

ریپل که به طور رسمی XRP نامیده می شود در روزهای اخیر شاهد رشد ارزش 55.9 درصدی بوده است. بعد از این ارز دیجیتال Ethereum سومین ارز دیجیتال محبوب دنیای مجازی است که ارزش آن در بازار بیش از 69 میلیارد دلار برآورد می شود. در ساعات اولیه روز جمعه این دو ارز شانه به شانه یکدیگر به پیش می رفتند. اما حالا ریپل رتبه دوم را از آن خود کرده است.

ریپل کار خود را به عنوان ابزاری برای پرداخت در شبکه های بانکی و دیگر سازمان ها آغاز کرد. در حال حاضر بیش از 100 بانک از شبکه پرداخت ریپل استفاده می کنند و انتظار می رود تعداد بیشتری از آنها در آینده به این شبکه بپیوندند.

گفته می شود پتانسیل های ریپل مورد توجه گوگل هم قرار گرفته و برخی شرکت های نوپای فناوری هم به استفاده از آن علاقمند شده اند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: