April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۶۷۱۲
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
0

پول‌نیوز - فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از دستگیری هفت حفار غیر مجاز در شهرستان کوثر خبر داد.

سرهنگ علی اصلانزاده افزود: برابر گزارش واصله عوامل یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان کوثر با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ، تعداد هفت نفر حفار را در حین حفاری در حوالی روستای مشکول دستگیر کردند.

وی بیان کرد: از این هفت نفر، پنج نفر بومی و ساکن شهرستان کوثر و دو نفر غیر بومی بوده و این افراد در حین حفاری دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: علاوه بر این یک دستگاه فلزیاب و ادوات حفاری نیز شناسایی و ضبط شده است.

به گفته سرهنگ اصلانزاده متخلفان به همراه پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی انقلاب شهرستان معرفی شدند.
شهرستان های کوثر و خلخال در حجنوب اردبیل واقع بوده و دارای اٍار ارزشمند تاریخی می باشند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: حفار ، کوثر ، اردبیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: