May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۷۸۸۸
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
0
پول‌نیوز - نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به خصوص شهر سرپل ذهاب به روال قبل بازگشته است، گفت: رویداد جدید در حوزه درمان در این مناطق، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان بانگر سرپل ذهاب با 8 دستگاه دیالیز است.

دکتر طیب قدیمی درباره راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان سرپل ذهاب گفت: ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به خصوص شهر سرپل ذهاب به روال قبل بازگشته است.

وی افزود: رویداد جدید در حوزه درمان در این مناطق، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان بانگر سرپل ذهاب با 8 دستگاه دیالیز است که توسط خیرین تهیه و اهدا شده است.

نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: این شهر 29 بیمار دیالیزی دارد که در این مدت از بیمارستان های شهرهای اطراف خدمت دریافت می کردند.

وی افزود: از زمان افتتاح بیمارستان بانگر در 16 آذرماه تاکنون 40 هزار نفر به اورژانس و کلینیک این بیمارستان مراجعه کرده اند.

قدیمی درخصوص وضعیت ساخت و ساز خانه های بهداشت در مناطق زلزله زده کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا امروز 23 قطعه زمین برای ساخت خانه بهداشت را تحویل خیرین داده ایم و برای 22 واحد دیگر نیز خیر، تعیین شده که قرار است، زمین ها را تحویل بگیرند.

وی گفت: 8 قطعه زمین برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، تحویل خیرین شده که یکی از آنها کار ساخت را آغاز کرده است.

بنابر اعلام وبدا، نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده گفت: بیمارستان سرپل ذهاب که در زلزله آسیب دیده بود، دراختیار پیمانکار قرار گرفته و کار ساخت و مقاوم سازی آن آغاز شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: خانه بهداشت ، زلزله
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: