April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۹۷۶۲
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
0
محمد سعیدی‌کیا از مشارکت سه شرکت چینی در تامین منابع و ساخت منطقه ۳ آزاد‌راه تهران - شمال خبر داد.
دعوت از چینی‌ها برای مشارکت در قطعه 3 آزاد‌راه تهران-شمالپول‌نیوز - رئیس بنیاد مستضعان انقلاب اسلامی که به کشور چین سفر کرده است، گفت: با سه شرکت چینی مذاکره می‌کنیم تا بهترین شرایط برای مشارکت در قطعه سوم آزادراه تهران-شمال انتخاب شود.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی‌کیا از مشارکت سه شرکت چینی در تامین منابع و ساخت منطقه ۳ آزاد‌راه تهران - شمال خبر داد.

وی گفت: با این سه شرکت مذاکره می شود تا بهترین شرایط برای انجام این کار انتخاب شود.

‌سعیدی‌کیا‌ که در سفر کاری چین به سر می‌برد، افزود: در این سفر علاوه بر پکن‌، به شانگهای، گوانجو و شینزن ‌خواهیم رفت؛ استفاده از تجربیات چین و تبادل تجربیات در امر سرمایه‌گذاری مشترک در ایران برای انجام کار و صادرات از اهداف این سفر است.

وی مذاکره با شرکت‌های چینی در مورد گردشگری را از دیگر اقدامات در این سفر بیان کرد و افزود: بنیاد مستضعفان در امر توریسم امکاناتی دارد و با شرکت‌های چینی در این زمینه نیز تبادل نظر می‌شود تا گردشگران چینی به ایران و گردشگران ایرانی به چین جذب شوند.

سعیدی‌کیا همچنین از مذاکره با دو شرکت چینی برای تامین منابع و ساخت ترمینال ایران‌شهر فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مذاکرات مقدماتی که در تهران به طور مفصل انجام شده است در اینجا ادامه می یابد تا به جمع بندی مشترک برسیم.

وی افزود: در دیگر زمینه‌ها نیز از جمله لبنیات و بخش‌های دیگر مذاکراتی داریم تا سرمایه‌گذاری‌های مشترک در ایران برای امر صادرات داشته باشیم.

سعیدی کیا همچنین به جلسه با تجار و بازرگانان ایرانی مقیم پکن و مذاکره با آنان اشاره کرد و گفت: در این جلسه از تجربیات آنان استفاده خواهیم کرد و به علت اینکه یکی از کارهای ما مشارکت است‌، استفاده از تجار ایران در چین و تجارب آنان نیز در دستور کار است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: