April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۰۹۶۹
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
0
آلودگی هوای 5 شهر تا سه‌شنبهپول‌نیوز - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از آلودگی هوای پنج کلانشهر کشور تا روز سه‌شنبه خبرداد و گفت: از روز سه‌شنبه جریانات خنک شمالی وارد کشور می‌شود که دستاورد آن کاهش دما و بارش پراکنده باران برای سواحل خزر و شمال شرق کشور خواهد بود.

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده جوی پایدار به همراه افزایش دما در غالب نقاط کشور حکمفرما خواهد بود.

وی افزود: این جو پایدار موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و غبار محلی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود و طی دو روز آینده غالب کلانشهرها با کیفیت هوای ناسالم مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این افزایش غلظت آلاینده و کاهش کیفیت هوا در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه غالبا در شهرهایی مانند تهران، کرج، اصفهان، اراک و تبریز به‌وقوع می‌پیوندد.

وظیفه با بیان اینکه از روز سه‌شنبه جریانات شمالی به کشور وارد می‌شود، گفت: نفوذ جریانات شمالی موجب افزایش ابر، کاهش دما و بارش‌های پراکنده در استانهای ساحلی خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی می‌شود.

وی، همدان با 12 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 25 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست وگفت: دمای هوای تهران نیز امروز به 9 درجه بالای صفر رسید که فردا شاهد افزایش دما و پایداری هوا در پایتخت خواهیم بود.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: