مديرعامل رجا: امیدواریم خدماتمان در شأن مردم باشد و کم فروشی نکنیمپول‌نیوز - مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در جلسه توجیهی ترن‌ست‌رانان این شرکت در آستانه سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم خدمات‌مان در شأن مردم باشد و کم فروشی نکنیم.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، به منظور هماهنگی بیشتر با مأموران مختلف قطارها براي خدمات دهي مطلوب به مسافرين قطارهاي رجا، جلسه توجيهي مدیرعامل با ترن ست‌رانان این شرکت برگزار شد.

مديرعامل شركت رجا در اين جلسه با اشاره به در پیش بودن ایام سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم با تلاش  و کوشش همه ی ارکان شرکت رجا بویژه ترن‌ست‌رانان، خدمات مطلوب و در شأن هم‌وطنان عزیزمان ارائه دهیم.

محمد رجبی در خصوص احياي عزت و جايگاه شرکت رجا گفت: به استناد شاخص‌های ارزیابی، جایگاه شرکت رجا تقویت شده و نسبت به سال گذشته با ثبات‌تر شده‌ایم و در تلاشیم این ثبات پایدار باشد و به همین منظور همچنین تقویت و تسریع رشد شرکت، تغییرات مدیریتی در رجا کلید خورده است.

مدیرعامل رجا اضافه کرد: کلیه مأموران قطار در راستای تکریم و مشتری مداری، باید کارت های شناسایی خود را در معرض رؤیت مشتریان قرار دهند تا مسافران بدانند.

وی در ادامه اين جلسه با اشاره به صحبت‌ها و مطالبات ترن‌ست‌رانان افزود: تمام مطالبات شما بحق است که امیدواریم با حمایت های دولت و مجلس بتوانیم آنها را ادا کنیم.

مديرعامل رجا با بیان این که من به عنوان مدیرعامل، به خدمت در رجا عشق می‌ورزم افزود: در هفته گذشته 15 دقیقه در صحن علنی مجلس موضوع مطالبات رجا بین نمایندگان بحث و گفت و گو شد، اگرچه متأسفانه رأی نیاورد اما باعث افتخار بود.

وی گفت: دولت باید به شرکت رجا به واسطه‌ی ارائه‌ی خدمات منحصر به فرد در قطارهای تکلیفی و حومه‌یی توجه ویژه داشته باشد.
برچسب ها: شرکت رجا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: