April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۴۰۹۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
0
تقدیر از بانک قرض الحسنه رسالت
پول‌نیوز - حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از عملکرد بانک قرض الحسنه رسالت تقدیر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، غلام اصغر شکاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و حمیدعلی صمیمی رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور به نمایندگی از معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اهدای لوحی تقدیر کردند.

در متن لوح تقدیر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی اینگونه آمده است:

از ذهن بیدار تاریخ بشری همواره سرشار از خاطره­های دلپذیر انسان­های صدیق و پاک نهادی بوده که در قلمرو فعالیت خود با کرامت و بزرگواری بی مانندی، گوهر تابناک انسانی را پاس داشته اند تا از این رهگذر هرچند کوچک در بهروزی جامعه خویش ایفا نماید.

بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش های صادقانه جنابعالی در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تقدیر می نمایم. امید است در پرتو الطاف خداوندی، در این راه ارزشمند موفق و موید باشید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: