May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۴۴۸۲
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
0
ربیعی به نشست شورای عالی کار می‌رودپول‌نیوز - نشست شورای عالی کار پس از دو هفته تعطیلی عصر امروز با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تعیین رقمی برای سبد معیشت برگزار می‌شود.

عصر امروز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست شورای عالی کار برگزار خواهد شد.

در این نشست نمایندگان کارگری و کارفرمایی حضور مؤثر و جدی خواهند داشت تا بر روی موضوع سبد معیشت به جمع‌بندی برسند.

نشست شورای عالی کار نزدیک به دو هفته است که به‌علت تصویب بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجه کل کشور تعطیل است و امروز با حضور علی ربیعی به‌روزرسانی سبد معیشت با لحاظ کردن قیمت جدید سبد خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها و تعیین درصد تأثیرگذار بر سبد خوراکی‌ها در معیشت کارگری در دستورکار امروز قرار دارد.

بر اساس این گزارش امروز رقمی برای دستمزد سال ۹۷ کارگران تعیین نمی‌شود و قرار است زیربنای تعیین دستمزد کارگری امروز با توجه به سبد معیشت نهایی شود.

اخیراً علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن مخالفت خود با تصویب بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجه سال ۹۷ مبنی بر واریز سهم درمان تأمین اجتماعی به حساب خزانه‌داری کل کشور، از کارگران و شرکای اجتماعی دعوت کرده بود تا در نشست تعیین مزد کارگران برای سال آینده شرکت کنند.

این نشست ساعت ۱۶ امروز با حضور نمایندگان دولت، کارفرمایی و کارگری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
برچسب ها: ربیعی ، اقتصاد ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: