April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۴۷۴۷
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
0
جسد پول‌نیوز - مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از قابل شناسایی بودن ۸ پیکر خبرداد و تصریح کرد: از میان ۱۱ پیکر کشف شده، ۸ جسد از جمله پیکر "مینا باشاران" دختر میلیاردر اهل کشور ترکیه قابل شناسایی است.

حسین درخشان از پایان عملیات جستجوی پیکر‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه در ارتفاعات هلن شهرستان کیار استان چهار محال و بختیاری خبرداد. حسین درخشان گفت: از صبح امروز نیرو‌های هلال احمر با بالگرد به محل سقوط هواپیمای ترکیه در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری اعزام و جست و جو‌های خود را آغاز کرده بودند. وی افزود: ۱۱ پیکر جانباختگان حادثه کشف و به پایین ارتفاعات منتقل شد.

درخشان از تحویل پیکر‌ها به پزشکی قانونی خبرداد و اظهارکرد: پیکر‌های کشف شده برای انجام مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد. وی با اشاره به کشف جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده خاطرنشان کرد: جعبه سیاه هواپیما به عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل داده شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: