April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۵۰۶۶
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
0
پول‌نیوز - طرح نوروزی پلیس و دستگاه‌های خدماتی و امدادی در جاده‌های سراسر کشور از صبح امروز آغاز شد و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راه کشور دراین‌باره گفت:‌ طرح نوروزی پلیس و دستگاه‌های خدماتی و امدادی از امروز در جاده‌های سراسر کشور آغاز شد و بر این اساس همکاران من و دیگر عوامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی با حضور در جاده‌های سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات ترافیکی و ایمنی به رانندگان و مسافران نوروزی خواهند کرد و این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راه در تمام جاده‌های کشور حضور دارند، گفت:‌ امسال برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز در دستورکار پلیس قرار دارد و بر این اساس تمامی رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند، جریمه شده و اگر دو تخلف را به شکل همزمان انجام دهند علاوه بر جریمه خودرویشان به مدت ۷۲ ساعت در توقیف پلیس خواهد بود.

رییس پلیس راه کشور ادامه داد:‌ ضبط گواهینامه، اعمال نمرات منفی و ... از دیگر اقداماتی است که پلیس بر حسب نوع تخلف با رانندگان متخلف انجام خواهد داد.

به گفته وی، سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات مارپیج، تجاوز به چپ و ... جزو خط قرمزهای پلیس در طرح نوروزی امسال است.

حمیدی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد تصادفات در طرح نوروزی پارسال به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است، اظهارکرد:‌ در همین راستا لازم است که رانندگان به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقا یک ربع را با توقف در حاشیه امن مسیر یا استراحتگاه‌ها استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: طرح نوروزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: