May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۵۹۷۸
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
0
پول‌نیوز فرمانده کل ارتش خرید اجناس خارجی که مشابه داخلی دارند در ارتش را ممنوع کرد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه راهیان نور نیروی هوایی ارتش در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی از سوی فرماندهی معظم کل قوا، تصریح کرد: ارتش در این موضوع پیشرو است. ما پیش از این نیز از منویات فرمانده معظم کل قوا آگاهی داشتیم و چندین سال است که خرید جنس خارجی که مشابه داخلی دارند در ارتش ممنوع شده است.

فرمانده کل ارتش گفت: خرید اجناس خارجی که مشابه داخلی دارند در ارتش ممنوع است.همچنین به دلیل نوع کاری که ارتش دارد، تکیه به توان داخلی از مدت ها پیش آغاز شده است.

وی افزود: ما اگر بخواهیم به تجهیزات خارجی هم اتکا کنیم، خارجی ها این تجهیزات را به ما نمی دهند و این مسئله سال هاست که وجود دارد. همین باعث شده است که ما برای دفاع از کشور به توان خودمان و نیروهای متخصص داخلی تکیه کنیم. با این حال نامگذاری امسال یک تکلیف قطعی و مضاعف برای ماست که این روند را چه در زمینه تجهیزات دفاعی و چه ملزومات غیردفاعی جدی تر پی بگیریم و حتما این کار را انجام خواهیم داد و این امر برای ارتش کار نشدنی و دشواری نیست.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اجناس خارجی ، ارتش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: