May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تاسیس بزرگترین کارخانه تاسیس تلفن همراه جهان در هندپول‌نیوز - همزمان با افزایش میزان استفاده از تلفن همراه در جهان، شرکت های بزرگ سازنده گوشی در حال گسترش فعالیت های خود در این زمینه هستند و سامسونگ نیز یکی از این شرکت‌هاست.

این شرکت امروز از اغاز فعالیت بزرگترین کارخانه تولید گوشی جهان در کشور هند خبر داده است.

این کارخانه در شهر نویدا تاسس شده است و باعث خواهد شد حضور سامسونگ در کشورهای مختلف جهان افزایش یابد. سامسونگ قبلا هم کارخانه هایی را در آمریکا، کره جنوبی و برزیل تاسیس کرده بود، اما کاهش رشد میزان خرید گوشی‌های این شرکت در برخی از این بازارها، سامسونگ را به این فکر انداخت تا کارخانه جدیدی تاسیس کند.

کارخانه یاد شده در کنار دیگر کارخانه‌های سامسونگ در مجموع قادر به تولید 120 میلیون واحد گوشی در سال خواهد بود. این شرکت فعلا تنها 67 میلیون واحد گوشی در سال تولید می کند.

کارخانه یادشده برای تولید برخی دیگر از انواع وسایل برقی مانند یخچال و تلویزیون نیز فعالیت خواهد کرد و در زمینی به مساحت 0.14 کیلومتر مربع تاسیس می شود. در حال حاضر بیش از 10 درصد از کل تولید گوشی هوشمند سامسونگ در هند انجام می شود.
منبع: فارس
برچسب ها: سامسونگ ، هند ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: