April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۶۵۲۰
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
0
پول‌نیوز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از احتمال تمدید تغییر ساعت کاری ادارات تا ۱۵ مردادماه خبر داد.

محمد امامی امین بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری به دلیل تغییر زمان بارش و کاهش بارش‌ها با کمبود منابع آبی در پشت سد‌ها مواجه هستیم و نیاز به تصمیماتی بود، که بتوانیم از شرایط موجود عبور کنیم.

وی گفت: تا ۲ الی ۳ هفته دیگر شرایط بحرانی کمبود آب و برق خواهیم داشت و لازم است، با تدبیر و توجه بیشتر و کمک مردم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران الگوی مصرف در جامعه را نامناسب دانست و اضافه کرد: حتما باید در مصرف انرژی و مصرف آب صرفه جویی شود.

امامی امین به تصمیماتی که برای تغییر ساعت کاری ادارات گرفته شده اشاره کرد و افزود: این تغییر ساعت کار کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف انرژی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تهیه گزارشی مربوط به تاریخ ۹ تیر تا امروز در خصوص تاثیر تغییر ساعات کاری ادارات در مصرف انرژی خبر داد و گفت: این گزارش از طریق استاندار تهران، برای طرح در هیات دولت به وزیر کشور تقدیم شد و اگر هیات دولت تشخیص دهد، احتمال تمدید تغییر ساعت کاری ادارات تا ۱۵ مرداد وجود دارد، اما ساعت آغاز به کار ادارات از ۶ صبح به ۶:۳۰ تغییر خواهد کرد.

وی به بررسی نحوه عملکردی ممیزین مالیاتی در استان تهران در شورای اداری اشاره کرد و گفت: بخش‌های تولیدی استان تهران از حوزه مالیاتی گلایه‌هایی دارند و سعی داریم، شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم، که تولید کنندگان ما از پرداخت مالیات آسیب نبیند و بتوانیم نظام نامه مالیاتی شفافی در سطح استان تهران داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از نظام مندی آدرس‌های پستی استان تهران توسط اداره کل پست این استان خبر داد و اضافه کرد: در پی آن هستیم، که به مدلی برسیم، که بتوانیم با همین کارت ملی بسیاری از نیاز‌های افراد را تامین کنیم و کپی شناسنامه و اسناد فیزیکی از سیستم اداری حذف شود، این امر سبب صرفه جویی در کاغذ شده و نظم مناسبی در زمینه اطلاعات افراد به وجود می‌آورد.

منبع: مهر
برچسب ها: تهران ، ادارات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: