April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۸۰۷۵
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
0
دفتر ارتباطی بیمه حافظ در بوشهر آغاز بکار کردپول‌نیوز - دفتر ارتباطی شرکت بیمه حافظ بعنوان بیمه اختصاصی مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری کشور در آئینی با حضور مسئولان استانی و مدیرعامل این شرکت بیمه ای در بوشهرآغاز بکار کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عبدالرسول عطایی در این آیین اظهار داشت: تاکنون شعبه های بیمه حافظ در هفت منطقه آزاد شعبه و چهار منطقه ویژه اقتصادی دفتر ارتباطی دایر شده است که با توجه به آنکه بوشهر نیز جزء منطقه ویژه اقتصادی تلاش کردیم تا جهت سهولت در امور مشتریان دفتر ارتباطی در این منطقه دایر کنیم.

مدیر عامل شرکت بیمه حافظ افزود: تخفیفات بیمه ای ویژه ، خدمات و پرداخت خسارت فوق العاده از امتیازهای شاخص این شرکت بیمه ای برای شهروندان و واحدهای فعال در مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری است.

وی گفت: بطور متوسط در کشورهای مختلف 70 درصد از پوشش های شرکت های بیمه ای در زمینه بیمه زندگی است ولی در ایران میزان پوشش بیمه زندگی تنها هشت درصد است. علاوه بر آن در کشور محصولات بیمه ای بصورت عمده به 20 تا 30 قلم خلاصه شده ولی در دنیا در حوزه بیمه بیش از 140 محصول بیمه ای معرفی شده که این نشان از جایگاه کمرنگ بیمه در سطح کشور است.

مدیرعامل شرکت بیمه حافظ گفت: رویکرد بیمه حافظ در راه اندازی این دفتر اتباطی دسترسی به بازاری ماندگار با ارایه مطلوب خدمات بیمه ای جدید به شهروندان بوشهری در بخش های مختلف است.

وی گفت: نگاه بیمه حافظ بیشتر در حوزه های اقتصادی و بویژه صنعت است که در کنار آن در حوزه های خدماتی نیز به ارایه خدمت خواهیم پرداخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: