May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۸۷۰۴
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
0
برای نخستین بار طی جشنواره قایق رانی 2017 کن (شهری در فرانسه) رونمایی شد. جالب است بدانید که از این طرح مفهومی استقبال قابل توجهی به عمل آمد. جزئیات داخلی و خارجی این سوپر یات توسط معمار فرانسوی جوزف دیراند طراحی شده است.

پول نیوز؛ رکسانادانیالی- یات به قایق یا یک کشتی تفریحی گفته می شود که به طور کلی در دو مدل بادبانی و یا موتوری در دسترس خواهند بود. سوپر یات نیز به یات های لوکس، بزرگ و مدرن اشاره دارد. OTAM در زمینه طراحی و ساخت یات ها و سوپر یات های پیشرفته سابقه ای بالغ بر 60 سال دارد. تولید قایق های لوکس با کیفیت، قابل تنظیم و قدرتمند از مشخصه های اصلی این برند به شمار می رود.

 ارائه جدید ترین سوپر یات این کمپانی تحت عنوان OTAM 85 GTS، برای سال 2019 برنامه ریزی شده است و یک طرح مفهومی کاملا انعطاف پذیر، با قابلیت شخصی سازی و در عین حال آینده نگر محسوب می شود. طبق گزارش های به دست آمده در طراحی این سوپر یات از در بال پرنده ای (درب های برخی از خودروهای لوکس که به سمت بالا باز می شوند) الهام گرفته شده است. دو موتور MTU با قدرت هر کدام 2600 اسب بخار، سرعت کروز 38 گره دریایی و حداکثر سرعت 45 گره دریایی را امکان پذیر می سازد.

قایق تفریحی فوق لوکس 85 GTS (+عکس)

از 85 GTS برای نخستین بار طی جشنواره قایق رانی 2017 کن (شهری در فرانسه) رونمایی شد. جالب است بدانید که از این طرح مفهومی استقبال قابل توجهی به عمل آمد. جزئیات داخلی و خارجی این سوپر یات توسط معمار فرانسوی جوزف دیراند طراحی شده است. 

قایق تفریحی فوق لوکس 85 GTS (+عکس)

روی عرشه نیز فضای کافی برای حداکثر بهره برداری از چشم انداز دریا و همچنین نور خورشید وجود دارد. در واقع مسافران نه تنها از تجربه قایق سواری در فضای باز برخوردار خواهند شد، بلکه طراحی داخلی نیز با دو کابین مجلل و بسیار بزرگ، یک گالری کاربردی و سالن غذاخوری این لذت را دو چندان خواهد کرد.

قایق تفریحی فوق لوکس 85 GTS (+عکس)

 در قسمت فوقانی یات پنجره ای لحاظ شده است که در دو طرف قایق امتداد یافته اما به طور کامل بسته نمی شود. این موضوع منتج به محافظت در برابر عناصر مختلف ضمن تهویه مناسب در سراسر سکان خواهد شد.

 قایق تفریحی فوق لوکس 85 GTS (+عکس)

قایق تفریحی فوق لوکس 85 GTS (+عکس)

قایق تفریحی فوق لوکس 85 GTS (+عکس)


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: