May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - عکاس خانم «جودی فریدیانی» که این مناظر را مستند کرده گفت: لحظه ی شگفت انگیزی است که ببینی دو وال غول پیکر هر کدام چهل تن در حال شکافتن آبهای سطح دریا هستند سپس بالا می پرند و همراه خود انبوهی از ماهی و آب را پرتاب می کنند.

منظره‌ی اعجاب انگیز برخورد وال‌ها با کشتی توریستی (+عکس)

منظره ی اعجاب انگیز نهنگ در کنار کشتی توریستیاختصاصی «تابناک با تو»؛ مسافران یک کشتی توریستی آمریکایی در حاشیه ساحل دچار حیرت شدند؛ زمانیکه دو وال هر کدام با وزن 40 تن در نزدیکی کشتی آنها بیرون پریدند. این امر منجر به پاشیدن آب همچون قطرات باران روی آنها شد.

کشتی «مونتری بای» پر از مسافر بود و آبهای مواج کالیفرنیا در غرب ایالت متحده ی آمریکا را در می نوردید، که دو وال غول پیکر به سطح آب پریدند و کم مانده بود که پیکره ی کشتی را لمس کنند.

منظره‌ی اعجاب انگیز برخورد وال‌ها با کشتی توریستی (+عکس)

این دو وال جزء گروهی بودند که ماهی ها را برای شکار دنبال می کردند و دو تا از آنها راهشان به نزدیکی کشتی خورد.

عکاس خانم «جودی فریدیانی» که این مناظر را مستند کرده گفت: لحظه ی شگفت انگیزی است که ببینی دو وال غول پیکر هر کدام چهل تُن در حال شکافتن آبهای سطح دریا هستند سپس بالا می پرند و همراه خود انبوهی از ماهی و آب را پرتاب می کنند.

منظره‌ی اعجاب انگیز برخورد وال‌ها با کشتی توریستی (+عکس)

او در ادامه افزود: تعداد زیادی وال بودند، این دو تصمیم گرفتند تا در نزدیکی کشتی بالا بپرند، آب زیادی روی مسافران پاشیده شد...در حقیقت ما خوش شانس بودیم که این دو وال را از مسافت نزدیکی دیدیم.
منبع: تابناک
برچسب ها: وال ، کشتی ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: