May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۹۶۸۵
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
0
کشتی‌آرای گفت: در دستورالعمل جدید ارزی، واردات مصنوعات طلا به شرط دریافت مجوز‌های جدید از بانک مرکزی آزاد است.
واردات مصنوعات طلا به شرط دریافت مجوز از بانک مرکزی آزاد استپول‌نیوز - محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و سکه، درباره اینکه ممنوعیت واردات مصنوعات طلا صحت دارد یا خیر اظهار کرد: در دستورالعمل جدید، واردات مصنوعات طلا به شرط دریافت مجوز‌های جدید از بانک مرکزی آزاد است. برای واردات مصنوعات باید مجوز‌های لازم اخذ شود.

به گفته وی، در بحث جدید ارزی ورود شمش طلا  و بطور کلی ورود طلا به کشور آزاد اعلام شده است.

کشتی‌آرای با بیان اینکه با وجود آزادی واردات، هیچکس طلا وارد کشور نکرده است، تصریح کرد: طبق مقررات قانونی گمرک طلا وارد کشور می‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: زمانی که مصنوعات طلا وارد کشور شود باید از بانک مرکزی مجوز بگیرد.

براساس اخبار منتشره و اظهارات فعالان این بازار درباره نامه گمرک برای واردات طلا به خصوص مصنوعات، پیگیری‌هایی از بانک مرکزی به عمل آمده و این بانک از عدم ابلاغ این نامه خبر داده است.

همچنین فعالان این بازار در این باره جلساتی با محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت داشته‌اند که وزیر از وجود چنین نامه‌ای اظهار بی اطلاعی کرده و قول پیگیری به فعالان بازار را داده است.
برچسب ها: واردات طلا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: