کد خبر: ۲۸۱۱۹۹
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
0
کمک 4.7 میلیاردی دولت آمریکا به کشاورزان صدمه دیده از تعرفه‌هاپول‌نیوز - دپارتمان کشاورزی آمریکا اعلام کرد بسته کمک کشاورزی این اداره شامل پرداخت مستقیم ۴.۷ میلیارد دلار به کشاورزان خواهد بود تا به آنها در جبران خسارت‌های ناشی از تعرفه‌ها کمک کند.

دپارتمان کشاورزی آمریکا اعلام کرد بسته کمک کشاورزی این اداره شامل پرداخت مستقیم ۴.۷ میلیارد دلار به کشاورزان خواهد بود تا به آنها در جبران خسارت‌های ناشی از تعرفه‌های تلافی‌جویانه وضع شده بر صادرات آمریکا در این فصل کمک کند.

معاون تولیدات کشاورزی و نگهداری، وزیر کشاورزی آمریکا، بیل نورسی، در کنفرانس تلفنی گفت: قسمت بزرگی از این پرداخت‌ها (۳.۶ میلیارد دلار) به کشاورزان دانه سویا تعلق خواهد گرفت. این میزان برابر با ۱.۶۵ دلار به ازای هر بوشل (معادل ۳۵.۲ لیتر) ضرب‌در ۵۰ درصد تولید مورد انتظار می‌باشد.

معولا به طور سنتی، چین ۶۰ درصد صادرات دانه سویای آمریکا را خریداری می‌کرد. اما از زمان وضع تعرفه‌های تلافی‌جویانه چین بر کالاهای آمریکایی که به دنبال وضع تعرفه بر کالاهای چینی توسط ترامپ صورت گرفت، این بازار تا حدود زیادی از دسترس خارج شده است.

سونی پردو، وزیر کشاورزی آمریکا گفت: در صورت لزوم در مورد پرداخت‌های بیشتر در ماه‌های آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بسته کمک ۱۲ میلیارد دلاری قبلی که در ماه جولای اعلام شده بود هم شامل پرداخت ۸۶ سنت به ازای هر بوشل از ذرت خوشه‌ای، ضربدر ۵۰ درصد از تولید، ۱ سنت برای هر بوشل از ذرت معمولی، ۱۴ سنت برای هر بوشل از گندم و ۶ سنت برای هر پوند کتان، می‌باشد.

نورسی گفت که پرداخت‌های مربوط به دامداران هم ۸ دلار به ازای هر خوک، ضربدر ۵۰ درصد تولید اول آگوست خواهد بود، درحالی‌که تولیدکنندگان لبنیات ۱۲ سنت به ازای هر صد پوند وزن از تولیدات خود دریافت خواهند کرد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: