کد خبر: ۲۸۱۵۵۵
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
0
پول‌نیوز - پسر اسحاق جهانگیری در واکنش به فیلمی که در فضای مجازی به او منتسب شده است در اینستاگرام خود نوشت که ما نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فَراری» هستیم.

اخیرا در فضای مجازی فیلمی از یک فِراری طلایی و سرنشینان آن منتشر و ادعا شده است: این بزرگوار پسر جهانگیری عزیزه که در اسپانیا با ماشین فراری طلائیش داره با پول ملت بیچاره فخر میفروشه فرزندت کجاست آقای جهانگیری؟ لابد میگه بیکار و الاف.

فِراری طلایی پسر اسحاق جهانگیری در اسپانیا!؟ (+عکس)

پسر اسحاق جهانگیری نیز در واکنش به انتشار این فیلم در اینستاگرام خود نوشته است: من محمدحسین جهانگیری فرزند دکتر اسحاق جهانگیری دانش آموخته دکتری مدیریت زنجیره تامین، اکنون مشغول انجام خدمت سربازی هستم. برادر کوچکترم محمد حسام دانش آموز سال سوم دبیرستان است. دو خواهرم هم هر دو ازدواج کرده‌اند و ساکن تهران‌اند. همه این‌ها را برای این نوشتم که بگویم هیچ یک از ما، نه در اسپانیا هستیم و نه در هیچ کشوری غیر از ایران، و نه آنگونه که «اخبار جعلی» به خانواده ما هم رسید، نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فَراری» هستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: