May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - نشست مشترک مدیرعامل پست بانک ایران و معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این نشست که با حضور دکتر دهدشتی معاون امور مجلس و استانهای وزارت ارتباطات، دکتر نصیری مدیر کل امور مجلس وزارت ارتباطات و مهندس ترابیان مدیرکل امور استانهای وزارت ارتباطات برگزار شد، دکتر سیدحسین دهدشتی معاون حقوقی، امور دولت و مجلس با تقدیر از تلاش های این بانک در ارائه خدمات بانکی به روستائیان، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از فعالان حوزه فناوری گفت: عملکرد پست بانک در مناطق محروم از نقاط قوت وزارت ارتباطات است.

تاکید بر نقش پست بانک در سرعت بخشیدن به برنامه های وزارت ارتباطات

دکتر دهدشتی بر لزوم حمایت مستمر مجلس شورای اسلامی از گسترش خدمات پست بانک تاکید کرد و افزود: این بانک با حمایت مسئولین می تواند نقش بیشتری در برنامه های اقتصادی دولت داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بزرگترین معضل فعلی، مشکل اشتغالزایی است، سیاست های پست بانک بهتر است به گونه ای تنظیم شود که تسهیلات پرداختی باید در راستای اشتغالزایی و رونق تولید داخلی جهت دهی شود .

دکتر فرحی مدیرعامل پست ایران نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم استفاده از نقاط تماس پست بانک در تحقق اهداف و برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات می تواند نقش چشمگیری در حمایت از استارت آپ ها و توسعه فعالیت های این بخش از اقتصاد کشور ایفا کند.

در راستای سیاست های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصمم هستیم در توسعه اقتصاد دیجیتال نقش موثری داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: