April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۳۶۵۲
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
0
پول‌نیوز -صرافی آینده روشن با تجربه 20 ساله‌  در زمینه‌‌ی راهکارهای امن و سریع انتقال پول و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا در زمینه بانکداری مشغول به فعالیت بوده است. همچنین این صرافی با به كارگيري نیروهای مجرب در کشورهای مختلف دنیا  به انجام ارسال حواله های ارزی مانند ارسال حواله دلار،و ارسال حواله یور و ارسال حواله درهم می پردازد.

حواله دلار به سراسر دنیا

ارسال حواله دلار به آمریکا کاری سخت و دشوار و پر ریسکی است. صرافی آینده روشن با تجربه و سابقه طولانی به مطمئن ترین شکل این کار را برای شما انجام می دهد. در حال حاضر ایرانیان یکی از بزرگ ترین گروهای جدید مهاجر در آمریکا را تشکیل می دهند . انتقال پول و تبادلات مالی کارآمد بین ایران و آمریکا روح اصلی فاکتورها و انگیزه های اقتصادی برای ایرانیانی است که قصد تحصیل، تجارت ، مهاجرت و … در آمریکا و گسترش حوزه فعالیت های خود در سطح جهان را دارند . این امر کشف راه های جدیدتر، ساده تر، امن تر و مقرون به صرفه تر برای دستیابی به این هدف را لزوم می بخشد . آمریکا در صدر فهرست کشورهای جذب کننده ایرانیان برای تحصیل، تجارت، اقامت و مهاجرت است. به دلیل وجود تحریم ها و عدم دسترسی به بانک های بین المللی ، ارسال پول به آمریکا به ویژه برای مبالغ بالا ، حواله دلار به دفعات متوالی یا مواردی که گیرنده امکان دریافت وجه نقد ندارد با محدودیت هایی همراه شده است. همینطور در کنار حواله به آمریکا ، حواله به کانادا و حواله به استرالیا کاری دشوار می باشد که ما با ارتباطهای خود در این کشورها این کار را به راحتی انجام میدهیم.

حواله یورو به سراسر اروپا
حواله یورو به اروپا مخصوصا حواله به آلمان با توجه به گستردگی حجم تجارت بین ایران و اروپا و همچنین وجود دانشجویان ایرانی در اروپا به سرعت در حال افزایش است. ارسال حواله یورو به اروپا کاری سخت و طاقت فرصاست. ما در آینده روشن امنیت نقدینگی شما را تضمین میکنیم. همینطور حواله شما در اسرع وقت به دست طرف مقابل در اروپا خواهد رسید و توانایی ارائه دادن پایین ترین نرخ حواله یورو را داریم.

حواله یوان به چین
حواله یوان به چین همیشه متقاضیان زیادی در ایران داشته است. به واسطه تجارت و انتقال پول با حجم زیاد بین ایران و چین خصوصا از مبدا ایران ، یکی از مقاصد اصلی ایرانیان برای تجارت بین تجار ایرانی بوده است. همین حجم از تجارت باعث شده است تا بازرگانان بخواهند مبالغی را با استفاده از امکانات حواله بانکی به حساب‌هایی با مقصد کشور چین در شهرهای مختلف مانند شانگهای، پکن و گوانژو واریز کنند.

حواله درهم به دبی
انک‌های کشور امارات به سیستم‌ها بانکی بین‌المللی متصل هستند و همین موضوع ارسال حواله به امارات و مخصوصا ارسال حواله به دبی را بسیار سخت و دشوار کرده است. همچنین در طول این سال‌ها ایرانیان به دلایل مختلف نیاز گسترده‌ای به حواله به دبی و حساب‌های بانکی این کشور داشته‌اند.

شما می‌توانید برای ارسال حواله به امارات یا حواله درهم به بانک ملی دبی از راه حل حواله‌ ارزی صرافی آینده روشن استفاده کنید . با استفاده از این خدمات مبلغ مورد نظر شما به راحتی به حساب شخص یا شرکت مورد نظرتان واریز خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: