کد خبر: ۲۸۴۹۱۵
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
0
معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: وزارت امور خارجه آمادگی همکاری لازم به‌منظور استفاده از ظرفیت کشورهای پاکستان و افغانستان را دارد تا امکان ورود دام زنده به استان سیستان و بلوچستان فراهم شود.
مشکلات واردات دام زنده به زودی رفع می‌شود
پول‌نیوز - معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به زودی موانع واردات دام زنده از مرزهای شرقی کشور برطرف و رایزنی برای واردات دام از سایر کشورهای آفریقایی و اقیانوسیه نیز انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی پول‌نیوز، هندیانی با اشاره به بررسی واردات دام از همسایگان شرقی به ویژه پاکستان و از طریق مرزهای استان سیستان و بلوچستان، گفت: وزارت امور خارجه آمادگی همکاری لازم به‌منظور استفاده از ظرفیت کشورهای پاکستان و افغانستان را دارد تا امکان ورود دام زنده به استان سیستان و بلوچستان فراهم شود.

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به بررسی دلایل افزایش قیمت و قاچاق دام، افزود: با توجه به نیاز بازار داخل، درخصوص واردات دام سبک از سایر کشورهای آفریقایی و اقیانوسیه تبادل نظر و مقرر شد سازمان دامپزشکی کشورهای واجد شرایط را اعلام کند.

وی با اشاره به ظرفیت تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ضرورت تدوین ضوابط خرید، فروش، حمل و نقل و نگهداری دام، گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط موظف هستند تا ضوابط خرید، فروش، حمل و نقل و نگهداری دام زنده در داخل کشور را بررسی و اظهارنظر نمایند.

جلسه بررسی مشکلات واردات دام زنده از سوی معاونت پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور مدیران ارشد وزارت امور خارجه، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، گمرک، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت پشتیبانی امور دام کشور و معاون استاندار سیستان و بلوچستان در محل ستاد برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: