May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۵۱۳۳
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
۱
پول‌نیوز - یکی از سلبریتی‌ها که مدت زمان فراوانی در فضای مجازی فعالیت می‌کند و در سینما و تلویزیون ممنوع‌الکار است، چندی قبل اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم در فضای مجازی به بهانه کمک به کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص کرد. بازیگری که تصاویر مختلفی از فضا‌های تفریحی خانواده خود را به نمایش می‌گذارد و فیلم حضور او در پارتی‌های خارج از کشور نیز منتشر شده است.

حالا خبر رسیده که این سلبریتی که عملا در فضای نمایشی کاری انجام نمی‌دهد به اتهام کلاهبرداری به شش سال حبس محکوم شده است. در این حکم علاوه بر شش سال زندان او محکوم به بازگرداندن پول‌های مردم شده است. این حکم دادگاه بدوی است و طبق قانون امکان تجدیدنظرخواهی وجود دارد.

اولین سلبریتی کلاهبردار محکوم شد( +عکس)


منبع: مشرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
08:42 - 1397/07/13
بنظر من وقتی قرار هستش که یک عکس رو بزارید توی سایت مثل همین نامه دادگاه و متاسفانه کلی از قست هاشو سفید کنید یا خط بکشید بهتره اصلا عکسی نزارید و همون متن خبرش رو بگید... وقتی کسی کلاهبرداری اینچنینی می کنه بهتره که همه اسمش رو بدونن شاید در مورد افراد رده بالا و خاص تا حدودی قابل قبول باشه... ظاهرا وقتی یک نفر کلاهبرداری بسیار بزرگی کنه همه سعی میکنن کمکش کنن که بیشتر مخفی و گمنام بمونه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: