April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۵۸۰۲
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
0
جعفرزاده گفت: در حال حاضر میزان خسارت‌ سیلاب به شبکه توزیع آب، حدود ۸ میلیارد تومان برآورد می‌شود، که این رقم با بررسی دقیق افزایش خواهد یافت.
خسارت 8 میلیارد تومانی سیلاب در استان‌های شمالیپول‌نیوز - میثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران پدافند غیرعامل وزارت نیرو، با اشاره به خسارت وارده شده ناشی از سیل به شبکه توزیع آب و برق مناطق شمالی کشور اظهار کرد: به دلیل شدت سیلاب و ادامه دار بودن آن، جریان انتقال آب ۷۸ روستا با اختلال مواجه شد و خسارت فراوانی به شبکه توزیع آب روستایی وارد شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به آمادگی وزارت نیرو برای مقلابله با سیلاب تصریح کرد: ۴۸ ساعت قبل بنا به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در استان‌های شمالی، وزارت نیرو با آمادگی کامل، تامین تجهیزات و تهیه آب شرب به صورت سیار و بسته بندی را انجام داد، اما به دلیل تخریب راه‌های مواصلاتی جریان انتقال آب به کندی پیش می‌رود.

به گفته وی؛ با اقدامات صورت گرفته وضعیت آبرسانی به ۳۳ روستا در حالت پایدار قرار گرفت و آبرسانی به ۴۵ روستا توسط تانکر و آب بسته‌بندی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به قطع برق در استان‌های شمالی به دلیل وقوع سیلاب تصریح کرد: به تجهیزات شبکه توزیع برق خسارت وارد شده است که طی آن برق ۳ روستا قطع شد و برق یک روستا نیز به دلیل جلوگیری از خسارات بیشتر، از مدار خارج شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به خسارت سیلاب در استان‌های شمالی بیان کرد: در حال حاضر میزان خسارت‌های سیلاب به شبکه توزیع آب، حدود ۸ میلیارد تومان برآورد می‌شود، که این رقم با بررسی دقیق افزایش خواهد یافت.

جعفرزاده در پایان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در پی آماده سازی شبکه توزیع برق طی ۲۴ ساعت آینده در روستا‌ها هستیم و در حوزه آبرسانی در صورت بازگشایی راه‌های ارتباطی شبکه توزیع آب تا فردا به مدار بازخواهد گشت.
برچسب ها: سیلاب ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: