May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۶۳۹۵
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
0
 پول‌نیوز -فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تعداد ۱۱۱ مورد ویزای جعلی در گذرگاه مرزی مهران توسط عوامل کنترل کننده کشف و ضبط شده است.

سردار نورعلی یاری اظهار داشت: اخیراٌ افرادی با سوء استفاده از افراد علاقمند به شرکت در راهپیمایی اربعین اقدام به صدور ویزای جعلی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تعداد 111 مورد ویزای جعلی در گذرگاه مرزی مهران توسط عوامل کنترل کننده کشف و ضبط شده است که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد این افراد مورد فریب افراد سودجو قرار گرفته اند.

وی به زائران اربعین امسال توصیه کرد و افزود: از سپردن گذرنامه به افراد ناشناس و آژانس‌های بی نام و نشان پرهیز و فریب چرب زبانی عده‌ای که وانمود می‌کنند با سفارت و سایر عوامل ارتباط داشته و با اعمال تخفیف اقدام به اخذ ویزا می‌کنیم را نخورده و برای اخذ ویزای قانونی به مراکز معتبر قید شده در سایت سماح مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: سیستم کنترلی مدارک خروج( گذرنامه و ویزا) به صورت دقیق مکانیزه عمل کرده و علاوه بر نظارت انسانی به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مجهز و در این ارتباط تشخیص ویزاهای جعلی سهل است.

وی افزود: با توجه به این‌که شرط خروج زائران برای حضور در مراسم اربعین امسال داشتن مدارک قانونی و ویزای معتبر است از هموطنان ایرانی استدعا داریم که بدون ویزا و مدارک قانونی رنج سفر را به خود ندهند که تحت هیچ شرایطی امکان خروج از مرز بدون گذرنامه ممکن نیست.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: