April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۸۴۸۳
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
0
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در جریان تصادفی مرگبار در بزرگراه شهید کلانتری این کلانشهر یکی از آتش نشان در حین عملیات امداد و نجات جان خود را از دست داد.

آتشپاد حسن جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح امروز حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با جدول میانی بزرگراه شهید کلانتری مقابل بوستان غدیر، به سامانه 125 اعلام و بلافاصله آتش ‌نشانان ایستگاه شماره 9 شهدای آتش‌ نشانی مشهد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه اتوبوس بین شهری به هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامشخص از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد شدید با گاردریلهای میانی بزرگراه و شکستن بخشی از آنها متوقف شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد به مصدومیت پنج نفر در این حادثه، درمان سه نفر آنها به صورت سرپایی در محل و اعزام دو مصدوم دیگر به مراکز درمانی اشاره و بیان کرد: پس از عملیات پیشگیرانه بخاطر نشت سوخت از خودرو و اقدامات ایمنی لازم در محل توسط ماموران آتش نشانی، یک دستگاه کامیون به دلیل نامعلومی از مسیر خارج شد با خودرو ایسوزو مستقر در محل برخورد کرد.

وی گفت: متاسفانه 'حمید نوروزی ابدال آبادی' آتش نشان 31 ساله ایستگاه شماره 9 شهدای آتش نشانی مشهد در زمان بروز این حادثه بین دو خودرو محبوس شد و جان خود را از دست داد.

آتش نشانان نوروزی ابدال آبادی متولد اردیبهشت 1366 متاهل و دارای یک فرزند چهار ماهه به نام امیرمحمد است. وی مهر ماه 1395 به جمع آتش نشانهای سختکوش و فداکار مشهدی پیوشته بود.
برچسب ها: آتش نشان ، مشهد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: